تامین اجتماعی ماهانه ۵۰۰ میلیارد تومان مستمری در کرمان پرداخت می‌کند

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1038

تامین اجتماعی ماهانه ۵۰۰ میلیارد تومان مستمری در کرمان پرداخت می‌کند

 مدیرکل تامین اجتماعی استان کرمان گفت: ١٣٠ هزار خانوار مستمری بگیر تامین اجتماعی شامل بازنشسته،از کارافتاده و خانواده‌های از کارافتادگان این استان ماهانه ۵۰۰ میلیارد تومان مستمری دریافت می کنند.

علی حسینی محمدآبادی افزود:افرادی که سال‌های زیادی در سنگر خدمت به جامعه از هیچ تلاشی دریغ نکرده‌اند و جوانی و عمر خود را در این مسیر تقدیم کردند،امروز به عنوان بازنشسته و از کار افتاده شناخته می‌شوند ولایق تکریم و تجلیل هستند. 

او سازمان تامین اجتماعی را یک سازمان مردمی دانست و گفت:بیش از نیمی از جمعیت‌کشور تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی است. به گفته مدیرکل تامین‌اجتماعی استان‌کرمان سه میلیون و ۵۰۰ خانوار مستمری بگیر تامین اجتماعی در کشور وجود دارد که ۱۳۰ هزار خانوار آن در استان‌کرمان هستند. 

حسینی محمدآبادی ادامه‌داد: در استان کرمان ماهانه ۵٠٠ میلیارد تومان حقوق،‌بدون تاخیر به حساب مستمری بگیران تامین اجتماعی واریز می‌شود. مدیرکل تامین اجتماعی استان کرمان از افزایش ۲ درصدی تعداد بیمه‌شدگان استان کرمان خبرداد و افزود:۲۶شعبه اصلی،۱۶شعبه اقماری و۱۲کارگزاری در کرمان مشمول ارائه خدمت به بیمه‌شدگان هستند. 

او با اشاره به اینکه خدمات تامین اجتماعی به صورت الکترونیکی و غیرحضوری انجام می‌شوند تصریح‌کرد: تاکنون در استان کرمان ۲۲‌نوع خدمت سازمان تامین اجتماعی غیرحضوری اجرا شده است.محمدآبادی خاطرنشان‌کرد:‌سازمان تامین اجتماعی در راستای صیانت از حقوق شهروندی و جلوگیری از صرف هزینه و وقت جامعه هدف خود از بهمن ماه سال۹۹تاکنون بیشتر خدمات خود از طریق درگاه الکترونیکی این سازمان به آدرس es.tamin.ir ارائه می‌دهد.  

عادی انگاری کرونا موجب شده تا در وضعیت بحرانی سنگین قرار بگیریم 

مدیر درمان تامین اجتماعی استان کرمان نیز گفت: تعظیم و تکریم بازنشستگان وظیفه قانونی و اخلاقی دستگاه‌های اجرایی است. امین فخر با اشاره به اینکه موج پنجم کرونا با شدت شروع شده است افزود: میزان مبتلایان در این پیک بیشتر از پیک‌های قبل است اما به لحاظ اینکه واکسیناسیون انجام شده میزان مرگ و میر کمتر از گذشته است. 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 91
  • امروز: 76
  • دیروز: 157
  • هفته: 1,477
  • ماه: 7,887
  • سال: 25,920