شکراللهی: بخشی از منویات مقام معظم رهبری در جهت محرومیت‌زدایی تحقق یافته است

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1207

شکراللهی: بخشی از منویات مقام معظم رهبری در جهت محرومیت‌زدایی تحقق یافته است

نماینده مردم کهنوج خواستار اجرای تکالیف اجرایی دستگاه‌های دولتی در حوزه انتخابیه‌اش شد و گفت: اگرچه بخشی از منویات مقام معظم رهبری در جهت محرومیت‌زدایی شهرستان‌های حوزه انتخابیه تحقق یافته، اما کارهای انجام نشده زیادی باقی مانده است.

منصور شکراللهی در نطق میان دستور خود در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی بیان کرد:ضمن تشکر و قدردانی از مقام عظمای ولایت که با دستور معظم له بنیاد مستضعفان به عنوان معین اقتصادی شهرستان قلعه‌گنج تعیین شده است. اگرچه بخشی از منویات ایشان در جهت محرومیت زدایی شهرستان قلعه گنج تحقق یافته است، لکن کارهای انجام نشده زیادی باقی مانده است.

او در ادامه در خصوص مشکلات حوزه انتخابیه تصریح کرد: علیرغم کارهای باقی مانده اتمام ماموریت بنیاد مستضعفان در منطقه مذکور در دستور کار بنیاد قرار گرفته است. حال آنکه با توجه به مطالبات مردمی حضور مستمر و مداوم بنیاد مستضعفان در شهرستان قلعه گنج در جهت خدمات رسانی در چارچوب تکالیف تعیین شده ضرورتی مهم است که باید باقی بماند تا شاهد رفع محرومیت کامل از منطقه ای مظلوم باشیم.

نماینده مردم کهنوج در تکالیف اجرایی دستگاه‌های دولتی تذکری به وزیر جهاد کشاورزی نسبت به تسریع در پرداخت و جبران خسارات ناشی از سیل و سرمازدگی و از بین رفتن محصولات کشاورزی مربوط به سال 1400 داد و لایروبی قنوات، رودخانه ها و کانال های آبرسانی و روان آبه ها با ایجاد سیل بند را خواستار شد.

شکراللهی همچنین خواستار تسریع در بخشش جرایم بانکی و دیرکرد اقساط و تسهیل در کمک‌های بلاعوض به کشاورزان شد و گفت:وزیر جهاد کشاورزی در رابطه با بسترسازی برای فروش محصولات کشاورزی از طریق حذف واسطه ها و ایجاد قیمت عادلانه با هدف دسترسی به کشاورزی مطلوب اقدامات لازم را انجام دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :