مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب کرمان خبرداد: مسدود شدن تونل محور جنوب کرمان – هرمزگان تا ابتدای آذر

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1345

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب کرمان خبرداد: مسدود شدن تونل محور جنوب کرمان – هرمزگان تا ابتدای آذر

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب کرمان از مسدود بودن تونل محور «منوجان- رودان» تا اطلاع ثانوی توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان هرمزگان خبر داد و گفت:‌ محور «منوجان- هشتبندی- جغین» و محور «کهنوج- زیارتعلی» مسیرهای جایگزین هستند.

محمودی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب کرمان با اشاره به علت مسدود شدن تونل محور جنوب کرمان – هرمزگان از هم اکنون تا یکم آذرماه گفت: به منظور ادامه تعمیرات داخلی و انجام عملیات راهداری در محل تونل محور منوجان به رودان اداره کل راهداری هرمزگان از تاریخ یک آبان تا یک آذر این تونل را از ساعت ۱۲ شب تا ۶ صبح مسدود اعلام کرده است.

او از مسافران و رانندگانی که قصد عزیمت به استان هرمزگان را از این محور دارند خواست‌ در ساعات اعلام شده از محورهای جایگزین از طرف حوزه جنوب کرمان برای تردد استفاده کنند.

محمودی با اعلام محورهای جایگزین تا پایان عملیات بهسازی و تعمیرات تونل محور مواصلاتی جنوب کرمان – هرمزگان اظهار کرد: محور «منوجان-هشتبندی-جغین»، محور «کهنوج- زیارتعلی» مسیرهای جایگزین هستند و رانندگان به جهت ایاب و ذهاب راحت تر و جلوگیری از معطلی در ساعات اعلام شده تردد خود را تنظیم کنند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب کرمان گفت: با توجه به اینکه این تونل در حوزه استان هرمزگان واقع شده است بعد از کسب هرگونه تصمیم گیری اخبار مورد نیاز به اطلاع عموم رسانده خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

برخی از مقالات

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 133
  • امروز: 62
  • دیروز: 137
  • هفته: 1,442
  • ماه: 7,841
  • سال: 26,043