امام جمعه کرمان: دشمن درصدد دو قطبی کردن جامعه است

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1384

امام جمعه کرمان: دشمن درصدد دو قطبی کردن جامعه است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: دشمن در تمام تبلیغات گمراه کننده خود درصدد است تا جامعه را به سمت دو قطبی کردن، پیش ببرد.

حجت الاسلام حسن «علیدادی سلیمانی» در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر کرمان در مصلی امام‌ علی(ع) افزود: “رهبر معظم انقلاب اسلامی بیان کردند افرادی که به خیابان می آیند، برخی معترض و بعضی هم اغتشاشگر هستند که باید مرز این دو را از هم جدا کرد و با صبر انقلابی فضایی را فراهم کنیم تا هوا پرستان از آن سو استفاده نکنند.”

او تصریح کرد: هواپرستان نباید احساس کنند برای هرزگی و لاابالی گری شرایط امن است، لذا جامعه انقلابی باید برای این مساله تدبیر بیاندیشد.

امام جمعه کرمان اظهار داشت: مقام معظم رهبری در ۲ ماه اخیر بیانات و نکات هدایت گرایانه فراوانی داشته اند که باید به آن توجه کافی کنیم.

او تاکید کرد: با توجه به اتفاقات ماه های اخیر باید متوجه باشیم دشمن مقابله با ایران قوی و مستقل را هدف قرار داده است و استقلال و قوی بودن لازمه یکدیگر هستند.

حجت‌الاسلام علیدادی سلیمانی ادامه داد: اربابان و تصمیم گیران در خارج و حتی داخل کشورها وجود دارند که نمی خواهند کشور ما مستقل باشد.

او گفت: تا قدرتمند نباشیم استقلال ما پایدار نیست و کشور مستقل در همه عرصه های فرهنگی، انسانی، اقتصادی، سیاسی و غیره باید قدرتمند باشد تا دشمنان مایوس شوند.

او با اشاره به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی بیان کرد: مسئولان باید به موضوعات و مطالب اصلی کشور بپردازند و مراقب باشند تا دشمن حواس آنها را پرت نکند و وقت و انرژی خود را صرف مسائل جزئی و کم اهمیت نکند، زیرا دشمن به شدت به دنبال این مسئله است.

امام جمعه کرمان تصریح کرد: دشمن با تحت فشار قرار دادن ما در داخل کشور می خواهد حوصله‌مان کم شود و برخوردهای رادیکالی کنیم، اما راهبرد رهبر عزیز انقلاب اسلامی پرهیز از برخوردهای تندروانه و رعایت تعادل است.

او افزود: دشمن می خواهد در میدان او حرکت کنیم لذا هر مسئولی باید با حفظ رعایت موارد امنیتی و حفاظتی مراقب باشد.

حجت‌الاسلام علیدادی سلیمانی گفت: جامعه ایمانی باید دشمن و نقشه های او ا را خوب بشناسد و اطاعت از رهبری و امام جامعه و وحدت و همدلی را در دستور کار قرار دهد و از کدورت های جناحی که جامعه ایمانی را دچار اختلاف می‌کند، پرهیز کند.

او با اشاره به سالروز شهادت شهید دکتر مفتح و وحدت حوزه و دانشگاه اظهار داشت: وحدت حوزه و دانشگاه یعنی وحدت در فکر و هدف و اینکه هر ۲ در راستای پیشرفت ایمانی و مادی کشور حرکت کنند.

امام جمعه کرمان همچنین فرا رسیدن شب یلدا را موقعیت مناسبی برای صله رحم، جمع شدن دور یکدیگر، رفع کدورت ها و پرهیز از اختلافات ذکر کرد.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی در بخش، دیگری از خطبه‌های نماز جمعه بیان کرد: اگر بشر می خواهد در مسیر هدایت حرکت کند، بزرگترین سرمایه ای که باعث می شود در این مسیر جلو برود، ایمان به خدا و دستورات الهی است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

برخی از مقالات

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 3
  • امروز: 193
  • دیروز: 218
  • هفته: 1,474
  • ماه: 7,964
  • سال: 26,586