اجرای ۵ عملیات راهداری در جاده‌های رودبار جنوب

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1404

اجرای ۵ عملیات راهداری در جاده‌های رودبار جنوب

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان رودبار جنوب گفت: ۵ عملیات راهداری برای ایمن سازی تردد در جاده‌های رودبار جنوب اجرا شد.

داوود جهانگیری گفت: با هدف ایمن سازی بهتر و تردد مناسب، ۵ عملیات راهداری، شامل: خط کشی، نصب تابلو، ایجاد هره خاکی، نصب علائم افقی دید در شب، اصلاح شیب شیروانی و … طی چند ماه گذشته در حوزه راه‌های شهرستان رودبار جنوب انجام شده است.

او افزود: در محور ارتباطی رودبار جنوب طی چند ماه گذشته،  ۲۸۰ عدد تابلو و علائم اخباری به همت  عوامل راهداری، جانمایی و نصب شده است تا ضمن رفع نواقص تابلو‌ها در محل‌های مورد نیاز با توجه به وضعیت ترددی جاده، نیاز به هدایت رانندگان برطرف و دید مناسب آن‌ها انجام پذیرد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان رودبار جنوب بیان‌کرد: برای ایجاد ایمنی بیشتر در محور رودبار ـزهکلوت، بیش از ۵۳ هره خاکی بر روی پل‌های این مسیر ایجاد شده است.

او از تجدید خط‌کشی ۴۶کیلومتر از جاده‌ها و محور‌های ارتباطی شهرستان رودبار جنوب با هدف ایجاد دید مناسب برای رانندگان به ویژه در هنگام شب خبر داد و گفت: با هماهنگی‌های صورت گرفته با اداره ایمنی و حریم راه اداره کل، خط کشی ۲ محور دیگر که ادامه محور زهکلوت ـ ایرانشهر و رودبار ـ کهنوج از سمت فرعی مظفرآباد است در دستور کار ایمن سازی و تجدید خط کشی قرار دارد تا به زودی این عملیات انجام شود.

جهانگیری از ایجاد ۵۰۰ متر شیب شیروانی در جاده‌های اصلی این شهرستان با توجه به احساس نیاز و خطر آفرین بودن این نقاط سخن گفت و تصریح کرد: با هدف ایجاد دید مناسب برای رانندگان، کار نصب علائم افقی در روی عرشه پل بهادر آباد و نصب چراغ‌های چشمک زن مسیر نما در ورودی و خروجی این پل انجام شده است تا رانندگان قبل از ورودی پل و خروجی از آن و وصل شدن مجدد به بزرگراه دید مناسبی داشته باشند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 17
  • امروز: 14
  • دیروز: 240
  • هفته: 1,924
  • ماه: 7,562
  • سال: 25,126