مشارکت پایین “صنایع و معادن” در کمک به مراکز بهزیستی استان

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1447

مشارکت پایین “صنایع و معادن” در کمک به مراکز بهزیستی استان

هزینه‌های مراکز بهزیستی توسط دولت و خیرین تامین می‌شود که با توجه به هزینه‌های درمان جامعه هدف، بهزیستی استان کرمان نیازمند کمک بیشتر خیرین است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، در پانزدهمین روز ماه مبارک رمضان گردهمایی پزشکان و خیرین همکار با بهزیستی استان کرمان شامگاه گذشته با حضور محمدمهدی فداکار استاندار کرمان و محمدرضا پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی و نماینده مردم شهرستان‌های کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در شیرخوارگاه مادر برگزار و در این جلسه به وجود حدود 60 هزار معلول، 10 هزار پرونده مربوط به سرپرستان خانوار و 4 هزار و 500 پرونده مربوط به کودکان بدسرپرست و بی سرپرست، کودکان کار و خیابانی و … در جامعه هدف بهزیستی استان اشاره شد.

در این جلسه با اشاره به اینکه بخشی از هزینه‌های مراکز بهزیستی توسط دولت، بخشی از سوی صنایع و معادن و بخشی توسط خیران و خانواده‌ها تامین می‌شد که در شرایط کنونی سهم خانواده‌ها تقریبا صفر شده و عملاً مشارکتی ندارند؛ از سوی دیگر صنایع و معادن نیز مانند قبل مشارکت ندارند و در حال حاضر هزینه دولتی و همراهی خیران را داریم که با توجه به هزینه‌های درمان آنها نیازمند کمک بیشتر خیران و نیکوکاران است.

محمدمهدی فداکار استاندار کرمان در این آیین با تبریک سالروز ولادت امام حسن (ع) و آرزوی قبولی طاعات و عبادات بندگان خدا در ماه رمضان اظهار داشت: خدمت به مردم در هر سطحی مورد عنایت خداوند بوده و اجر و پاداش آن نیز نزد خداوند متعال است.

وی با تجلیل از خیرین استان کرمان گفت: خیرین در حوزه‌های مختلف فرهنگی، درمانی، آسیب‌های اجتماعی، مدرسه‌سازی و حتی امنیتی پای کار هستند که با زبان قادر به تشکر از آنها نیست و حتماً خداوند پاداش کار نیک آنها را می‌دهد.

محمدرضا پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی و نماینده مردم شهرستان‌های کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی نیز در مراسم با بیان اینکه ظرفیت‌های خیرین در کشور در حوزه‌های مختلف به توسعه و آبادانی و پیشرفت کشور بسیار کمک کرده است، اظهار داشت: مجلس شورای اسلامی نیز تلاش خود را گذاشته تا از ظرفیت خیرین در کشور بیشتر استفاده شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

برخی از مقالات

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 18
  • امروز: 215
  • دیروز: 328
  • هفته: 2,424
  • ماه: 6,209
  • سال: 22,391