اتاق کرمان: شهرداری چند بیلبورد به تبلیغ پرواز کرمان – دبی اختصاص دهد

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1746

اتاق کرمان: شهرداری چند بیلبورد به تبلیغ پرواز کرمان – دبی اختصاص دهد
عضو هیات رئیسه اتاق کرمان با تاکید بر اطلاع‌رسانی و تبلیغات گسترده و قوی برای تکمیل ظرفیت پرواز کرمان – دبی گفت: «از شهرداری کرمان درخواست می‌شود چند بیلبورد را برای تبلیغات این پرواز در اختیار قرار دهد و همچنین باید زمینۀ تبلیغ این پرواز در شهرستان‌های استان فراهم شود».
محمدرضا بهرامی در نشست هماهنگی دستگاه‌های مختلف استان برای برقراری پرواز کرمان – دبی افزود: «برقراری پرواز کرمان – دبی فرصت بسیار مناسبی برای ایجاد اشتغال، رونق گردشگری و افزایش ضریب اشغال هتل‌ها و مراکز اقامتی ماست که از آژانس‌داران انتظار بیشتری برای تلاش و پیگیری در زمینۀ تکمیل ظرفیت این پرواز وجود دارد».
بهرامی همچنین به آمادگی رانندگان تاکسی در فرودگاه برای استقبال از مسافران این پرواز اشاره کرد و یادآور شد: «اتاق کرمان آمادۀ برگزاری دورۀ آموزشی ویژۀ رانندگان تاکسی است و همچنین پیشنهاد می‌شود از یک پوشاک همسان برای آن‌ها استفاده شود».
به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی کرمان، رئیس اتاق کرمان نیز در این نشست گفت: «برقراری ارتباط خارجی از حلقه‌های زیرساختی توسعه محسوب می‌شود که در این راستا در استان کرمان برقراری پرواز کرمان – دبی و بالعکس بایستی با برنامه‌ریزی، نظم خوب و بسیار قوی برقرار شود».
سیدمهدی طبیب‌زاده افزود: «در راستای اهداف کرمان آیدکس برای اینکه کرمان مورد استقبال سرمایه‌گذاران قرار گیرد، هماهنگی برقراری ارتباطات ضروری بود که در این رابطه نشست‌های مختلفی با نمایندگان و مدیرعامل شرکت فلای‌دبی برگزار و با پرواز کرمان – دبی موافقت شد».

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

برخی از مقالات

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 0
  • امروز: 11
  • دیروز: 138
  • هفته: 749
  • ماه: 4,019
  • سال: 44,043