رئیس دادگستری بافت در واکنش به پرونده ۶۴ واحدی بافت: پیمانکار محکوم شده اما پرونده در دادگاه تجدیدنظر است

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1764

رئیس دادگستری بافت در واکنش به پرونده ۶۴ واحدی بافت: پیمانکار محکوم شده اما پرونده در دادگاه تجدیدنظر است
امسال سیزدهمین سال است که مددجویان کمیته امدادی و بهزیستی بافت به انتظار تحویل واحدهایشان هستند. پروژه ۶۴ واحدی بافت سال‌هاست روی پیشرفت ۹۰ درصدی مانده، سال گذشته در محل دادگستری جلسه‌ای چهارساعته با حضور پیمانکار و معاون اداره کل راه و شهرسازی منعقد و در نهایت طی آن تفاهم‌نامه جدید تنظیم شد که اگر ظرف یک ماه پروژه تحویل نشود، پیمانکار عزل، قرارداد سابق فسخ و پروژه برای اتمام به پیمانکار جدید سپرده شود. مهلت قانونی خیلی وقت است که به اتمام رسیده و حالا آن طور که رئیس دادگستری بافت اعلام کرده رأی بدوی غیرقطعی در خصوص محکومیت پیمانکار صادر شده لکن به علت تجدیدنظرخواهی در دادگاه تجدیدنظر استان در حال رسیدگی است.
به گزارش کرمان‌نو، پروژه ۶۴ واحدی بافت، پروژه به‌جامانده از مسکن مهرهای احمدی‌نژاد است. ۱۳ سال گذشته است. پروژه قبل از افتتاح در مسیر استهلاک است و به آن ایرادات فنی وارد شده است.
حدود یک سال پیش جلسه شورای اداری شهرستان بافت با حضور استاندار تشکیل و منتج به درخواست از دادستانی شهرستان برای ورود به این پرونده و خلع‌ید پیمانکار انجامید.
همان سال تفاهم‌نامه جدیدی با حضور پیمانکار و معاون اداره کل راه و شهرسازی منعقد و در آن تفاهم‌نامه جدید تنظیم شد که اگر ظرف یک ماه پروژه تحویل نشود، پیمانکار عزل، قرارداد سابق فسخ و پروژه برای اتمام به پیمانکار جدید سپرده شود.
علیدادی سلیمانی رئیس دادگستری بافت با بیان اینکه بعد از اتمام مهلت مذکور دادخواستی در دادگستری مطرح کردند تا شرایط معرفی پیمانکار جدید و اتمام ۱۰ درصد مانده پروژه صورت پذیرد، گفت: باتوجه‌به اینکه دادخواست در ماه‌های ابتدایی سال جاری مطرح شده رسیدگی ویژه در دستور کار قرار گرفت و رأی بدوی غیرقطعی در خصوص محکومیت پیمانکار صادر شده لکن به علت تجدیدنظرخواهی در دادگاه تجدیدنظر استان در حال رسیدگی است.
اعضای پروژه ۶۴ واحدی بافت از مددجویان کمیته امداد و بهزیستی هستند. افرادی که سیزده سال به انتظار خانه نشستند و هنوز مشخص نیست چه زمانی خانه‌دار شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 1
  • امروز: 103
  • دیروز: 138
  • هفته: 841
  • ماه: 4,111
  • سال: 44,135