معاون اقتصادی استاندار کرمان در سفر به شهربابک: شرط کمک به ایمیدرو، ورود این شرکت به صنایع کوچک است

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1524

معاون اقتصادی استاندار کرمان در سفر به شهربابک: شرط کمک به ایمیدرو، ورود این شرکت به صنایع کوچک است

حسن‌زاده معاون اقتصادی استاندار کرمان در سفر به شهربابک و بازدید از واحدهای صنعتی گفت: هدف ما کمک به حوزه‌های معدنی پایین‌دست است، ما به ایمیدرو کمک می‌کنیم به شرطی که ایمیدرو در صنایع پایین‌دستی و صنایع کوچک ورود پیدا کند.

به گزارش «کرمان نو» معاون اقتصادی استاندار کرمان در سفر به شهربابک و بازدید از واحدهای صنعتی گفت: الحمدلله امروز در استان کرمان در تولید کاتد، گندله، کنسانتره احساس غرور می‌کنیم، صنعت تولید کاتدی که در دنیا بی‌نظیر است و در هیچ جای دنیا شما نمی‌توانید این روش تولید کاتد را مشاهده کنید.

حسن‌زاده عنوان کرد: از تمام کسانی که در این مسیر زحمت کشیده‌اند باید یاد کرد. مانند رستمی که تا هفته قبل حضور داشت، ولی از مجموعه جدا شدند و ما باید مسیر را ادامه دهیم.

او افزود: استان کرمان یک استان صنعتی است. در صنایع بزرگ مانند مس، زغال‌سنگ و فولاد حتی کرومیت، ما حرف برای گفتن در کشور داریم. این‌ها زحمت‌هایی است که از گذشته صورت‌گرفته تا به امروز رسیده و این اتفاقات به‌صورت یک‌شبه اتفاق نیفتاده است.

معاون اقتصادی استاندار کرمان با بیان اینکه در گام دوم انقلاب باید به سمت صنایع پایین‌دست، زنجیره ارزش و صنایع کوچک و متوسط حرکت کنیم، افزود: در جلسه‌ای که با سازمان برنامه‌وبودجه داشتیم ۲ محور صنایع کوچک و مناطق ویژه مورد بحث قرار گرفت. شهرک صنعتی و منطقه ویژه یک بستر مناسب و قانونی برای احداث کارخانه محسوب می‌شود.

حسن‌زاده افزود: هدف ما حوزه‌های معدنی پایین‌دست است. این بحث با آقای رستمی مدیرعامل سابق شرکت صنایع ملی مس و موثقی‌نیا مدیرعامل ایمیدرو نیز هم مطرح شده بود. ما به ایمیدرو کمک می‌کنیم به شرطی که ایمیدرو در صنایع پایین‌دستی و صنایع کوچک ورود پیدا کند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 19
  • امروز: 18
  • دیروز: 240
  • هفته: 1,928
  • ماه: 7,566
  • سال: 25,130