پرداخت ۶۵۷ میلیارد ریال برای توسعه آب و فاضلاب استان‌ کرمان

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1098

مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها خبر داد

پرداخت ۶۵۷ میلیارد ریال برای توسعه آب و فاضلاب استان‌ کرمان

مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها گفت: طبق بودجه‌ي امسال، ۶۵۷ میلیارد ریال اعتبار برای توسعه‌ شرکت آب و فاضلاب استان کرمان پرداخت شده است. آن‌طور که امید حاجتی می‌گوید ۱۳ هزار و ۹۰۴ میلیارد ریال از محل منابع این سازمان به استان‌ها پرداخت شده که ۴.۷ درصد آن مربوط به کرمان است.

بر اساس اعلام سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها از مجموع پرداختی‌ها برای توسعه آب‌وفاضلاب، استان البرز با ۶۶ میلیارد ریال و خوزستان با ۱۵۵۹ میلیارد ریال به ترتیب کمترین و بیشترین اعتبار را دریافت کردند.

طبق این گزارش در سال جاری از محل منابع این سازمان مبلغی به بخش‌های مختلف پرداخت شده که شامل ۱۰ هزار و ۹۳۴ میلیارد ریال اعتبار به بخش‌های مختلف بهزیستی، چایکاران، ایثارگران و مسکن محرومان و مبلغ ۱۰ هزار میلیارد ریال بابت یارانه نان و خرید تضمینی گندم به شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران است.

هم‌چنین ۱۰ هزار میلیارد ریال به بازنشستگان دستگاه‌های اجرایی ملی و استانی، ۲ هزار و ۴۲۰ هزار میلیارد ریال برای هوشمندسازی و تجهیزات آموزشی مدارس و هنرستان‌ها و ۱۷ هزار و ۳۷۵ میلیارد ریال به حساب وزارت جهاد کشاورزی بابت خرید یارانه‌ای نهاده‌ها، عوامل تولید و خرید تضمینی محصولات بخش کشاورزی پرداخت شده.

این سازمان هم‌چنین ۴۵ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال این سازمان برای معوقات کادر بهداشت و درمان و اتحادیه انجمن دانش‌آموزان و بیش از ۲۴ هزار میلیارد ریال برای کاهش فقر و حمایت از زنان سرپرست خانوار، بیمه سلامت ایران و بیمه تکمیل درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران و ۶۲۰ میلیارد ریال به حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی و شورای سیاستگذاری حوزه‌های علمیه خواهران همچنین ۳۵ هزار و ۴۷۴ میلیارد ریال را به ۶ دستگاه اجرایی پرداخت کرد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 163
  • امروز: 166
  • دیروز: 137
  • هفته: 1,546
  • ماه: 7,945
  • سال: 26,147