قالیباف: آموزش و پرورش در ۲۰ سال گذشته بی‌ثبات‌ترین وزرا را داشته

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1115

 قالیباف: آموزش و پرورش در ۲۰ سال گذشته بی‌ثبات‌ترین وزرا را داشته

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وزارت آموزش و پرورش طی ۲۰ سال گذشته بی‌ثبات‌ترین وزرا را داشته است، گفت: در چنین شرایطی چه انتظاری از این وزارت داریم وقتی حکمرانی و تعلیم و تربیت ایراد دارد و خواسته و ناخواسته با روند فعلی به آموزش و پرورش ضربه زده‌ایم که باید آن را جبران کنیم.

محمدباقر قالیباف صبح روز گذشته  در هفتمین اجلاسیه کنگره ملی همفکری بسیج دانش‌آموزی که در محل مجلس سنا برگزار شد، با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب بر جوانگرایی عنوان کرد: در طی ۴۰ سال بعد از انقلاب به صورت اساسی به جوانگرایی و نوجوان گرایی پرداخته نشده است لذا شما باید عملکرد نامناسب در حوزه جوانگرایی را فراموش کنید و خود را دستم کم نگیرید و به سن پایین خود فکر نکنید.

رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در انتخاب افراد در جبهه، افراد ۵۰ ساله را تمام شده محسوب می‌کردم در حالی که اکنون که ۵۰ سالگی را گذرانده‌ایم، به فرد ۲۰ ساله به گونه‌ای می‌نگریم که جوان و بی‌تجریه است و قدرت تصمیم‌گیری ندارد.

رئیس مجلس شورای اسلامی همچنین با تأکید بر پیگیری با وسواس و با دقت موضوع آموزش و پرورش در مجلس برای ادای دین نسبت به آن اظهار کرد: علیرغم وجود سند تحول، وزارت آموزش و پرورش تاکنون بی‌ثبات‌ترین وزیر را داشته و ۲۰ سال است مدیریت باثباتی در این وزارتخانه نداشته‌ایم پس چه انتظاری از این حوزه داریم وقتی حکمرانی و تعلیم و تربیت ایراد دارد.

قالیباف در ادامه افزود:  خواسته و ناخواسته با روند فعلی طی ۲ دهه گذشته به آموزش و پرورش ضربه زده‌ایم که باید آن را جبران کنیم.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 5
  • امروز: 84
  • دیروز: 240
  • هفته: 1,994
  • ماه: 7,632
  • سال: 25,196