بلیط اتوبوس اربعین در کرمان گران شد

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1316

بلیط اتوبوس اربعین در کرمان گران شد

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان با بیان اینکه قیمت بلیط اتوبوس از مقصد کرمان به گذرگاه های مرزی عراق، با اتوبوس VIP مبلغ ۸۷۵ هزار تومان، اتوبوس کلاسیک ۳۲ نفره ۷۳۷ هزار تومان و اتوبوس های ۴۴ نفره معمولی ۵۹۷ هزار تومان تعیین شده بود، اظهار کرد: این نرخ از شب گذشته ۲۵ درصد افزایش یافته است.

مسلم سمندری از اعزام ۲۱ هزار نفر مسافر از پایانه‌های مسافربری استان کرمان به مرزهای عراق خبر داد و گفت: تاکنون حدود ۲۰ هزار مسافر به مرز شلمچه و حدود ۱۰۰۰ نفر به مرزهای مهران و چذابه از مبادی استان کرمان به‌وسیله ناوگان حمل و نقل عمومی مسافربری جاده ای اعزام شده اند.

سمندری در خصوص اعزام زائران اربعین حسینی به مرزهای عراق افزود: این اداره کل در اعزام زائران به مرزهای ششگانه کشور عراق از نهایت توان ناوگان حمل و نقل عمومی مسافربری جاده ای استتفاده کرد و پیش بینی می شود امسال بیش از ۳۰ هزار نفر زائر از استان کرمان در قالب سفر زیارتی اربعین حسینی به عراق مسافرت کنند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان با بیان اینکه قیمت بلیط اتوبوس وی.آی.پی ۲۵ نفره با مبلغ ۸۷۵ هزار تومان، اتوبوس کلاسیک ۳۲ نفره ۷۳۷ هزارتومان و اتوبوس های ۴۴ نفره معمولی ۵۹۷ هزار تومان تعیین شده است، اظهارکرد: این نرخ از شب گذشته ۲۵ درصد افزایش یافته است.

او با بیان این مطلب که امسال فروش بلیط برای سفرهای اربعین حسینی به عنوان نخستین تجربه استان کرمان به صورت رفت و برگشت صادر شد و به فروش رسید، تصریح کرد: مردم با مراجعه به پایانه‌ها و یا سامانه‌های اینترنتی می توانند بلیط خود را تهیه کنند تا دچار بازار سیاه و مشکلاتی از این قبیل نشوند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان با تاکید بر اینکه به زائران برای بازگشت استفاده از سامانه پیامکی ۲۰۰۰۱۴۱ را توصیه می کنیم خاطرنشان کرد: برای اعزام از مبداء استان کرمان مشکلات حوزه حمل و نقل رفع شده است و تاکنون هیچ مشکلی در ارسال ناوگان حمل و نقل به مرزهای کشور عراق نداشته ایم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 6
  • امروز: 134
  • دیروز: 240
  • هفته: 2,044
  • ماه: 7,682
  • سال: 25,246