مدیرکل روابط عمومی استانداری کرمان: وضعیت نامناسب استان کرمان در رضایتمندی ارباب رجوع
مدیرکل روابط عمومی استانداری کرمان گفت: قصد داریم ادبیات غالب فرمانداران و مدیران، رضایت ارباب رجوع باشد و این ادبیات با کمک روابط عمومیها اتفاق میافتد که این هدف با برگزاری دورههای آموزشی محقق میشود.
مجتبی اسدیزاده در دوره آموزشی شناخت افکار عمومی ویژه روابط عمومی ها که به میزبانی جهاد دانشگاهی استان کرمان برگزار میشود، اظهار کرد: گردهمائی روابط عمومیها کار ارزشمندی است که هر چند وقت یک بار اتفاق میافتد و تلاش میکنیم در همه سطوح بین الملل، پژوهش، فضای مجازی و عضوگیری کار کنیم تا ساختار روابط عمومی و اثربخشی دقیق تر شکل بگیرد و برگزاری دورههای آموزشی در همین راستا است.
اوبا اشاره به وضعیت نامناسب استان کرمان در رضایتمندی ارباب رجوع از دستگاه های دولتی افزود: برای حل این مشکل و بهبود وضعیت، میثاق نامه خدمت با فرمانداران تنظیم شده تا در جهت رضایت ارباب رجوع، شایسته سالاری، برقراری عدالت و … تلاش کنند تا در نهایت منجر به اصلاح فرآیند اداری شود.
اسدی زاده بیان کرد: بخشی از این پروژه بر بستر افکار عمومی اتفاق میافتد و قصد داریم ادبیات غالب فرمانداران و مدیران، رضایت ارباب رجوع باشد و این ادبیات با کمک روابط عمومیها اتفاق میافتد که این هدف با برگزاری این دوره ها محقق میشود تا فهم صحیحی از افکار عمومی و نظرسنجی داشته باشیم.
ایمان آریانا مسئول حوزه آموزش جهاد دانشگاهی استان کرمان نیز در این دوره اظهار کرد: رسالت جهاد دانشگاهی پر کردن خلاء های مختلف در کشور است و این نهاد در سه حوزه آموزش، پژوهش و فرهنگی فعالیت میکند.
او با اشاره به اینکه یکی از نیازهای کشور آموزش است، گفت: در آموزش عالی، جهاد دانشگاهی در سه واحد دانشگاهی در رشتههای موردنیاز استان کرمان فعالیت میکند و در آموزشهای کوتاه مدت، رویکرد این نهاد در راستای سیاستهای آموزشهای مهارتی منجر به اشتغال در سال های اخیر متفاوت شده و معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی به آموزش و کارآفرینی تغییر نام داده و رویکرد ما آموزش های مهارتی است که منتهی به اشتغال میشود.