رئیس کل دادگستری استان کرمان خواستار شد. قضات با عملکرد جهادگونه مانع اطاله دادرسی شوند

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1414

رئیس کل دادگستری استان کرمان خواستار شد. قضات با عملکرد جهادگونه مانع اطاله دادرسی شوند

رئیس کل دادگستری استان کرمان بر لزوم اهتمام قضات برای جلوگیری از اطاله دادرسی تاکید کرد.

حجت الاسلام ابراهیم حمیدی در آیین معارفه و تکریم دادستان عمومی و انقلاب جیرفت رضایت از عملکرد مدیران را به  عنوان یک امانت یادآور شد و گفت: باید طوری عمل کنیم که شرمنده مردم و نظام نباشیم و خدمت در جمهوری اسلامی یک ارزش است و اینکه در چه گستره و جایگاهی باشد فرقی ندارد و مسئولیت ها متفاوت هستند اما زمینه خدمت به مردم یک وجه اشتراک است.

او مسئولیت‌ها را  موقت و زودگذر عنوان کرد و گفت: زندگی همراه با خدمت  فرصت اندکی است که باید لحظه به لحظه خدمت کنیم زیرا نظام جمهوری اسلامی یک نظام مردم‌سالار است و مردم بر سرنوشت خودشان حاکم هستند  و مردم مسئولیت ها را واگذار می کنند و در درجه اول باید خودمان را در خدمت مردم بدانیم و هیچ  شأنیتی بالاتر از  خدمتگزاری به مردم وجود ندارد.

نماینده عالی قوه قضائیه در استان کرمان با اشاره به چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افزود: دشمن به دنبال ناامیدی مردم از نظام و انقلاب است که نظام را ناکارآمد معرفی کند و اگر یک مسئول خوب انجام وظیفه نکند سندی برای سوءاستفاده دشمنان است و خیانت و کم کاری نتیجه‌اش مانور  دشمنان است.

او وضعیت اقتصادی جامعه را یادآور شد و گفت: اگر برای حل  مشکلات اقتصادی تلاش  و برنامه‌ریزی کنیم رضایت‌مندی مردم افزایش پیدا می‌کند زیرا بخشی از مشکلات ناشی از کم کاری‌ها است و باید جبران کنیم و  مردم هم قدردان هستند. مقام معظم رهبری تاکید دارند که بسیاری از مشکلات با تلاش جهادی قابل حل هستند.

او وظیفه دستگاه قضایی را  اجرای عدالت دانست و گفت: احقاق حق مردم و حل و فصل کردن خصومت‌های احتمالی جز با حرکت جهادی همگانی محقق نمی شود و اگر با این نگاه انجام وظیفه نکنیم موفق نخواهیم شد.

او از  بکارگیری فن‌آوری‌های روز و  نیروهای توانمند در دستگاه قضایی خبرداد و گفت: رضایت‌مندی ۱۰۰ درصدی وجود ندارد ولی ما باید تلاش کنیم عدالت و برخوردهای مناسب را مردم احساس  کنند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 19
  • امروز: 18
  • دیروز: 240
  • هفته: 1,928
  • ماه: 7,566
  • سال: 25,130