امام جمعه کرمان: فصلی جدید از روابط بین‌الملل بر روی ما گشوده شد

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1444

امام جمعه کرمان: فصلی جدید از روابط بین‌الملل بر روی ما گشوده شد

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان گفت: فصلی جدید از روابط بین الملل به روی ما گشوده شده که همسایگان را در کنار ما و در جبهه مقابل استکبار جهانی قرار می‌دهد.

حجت‌الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه کرمان افزود: در این خصوص نشانه‌های خوب همکاری و همراهی همسایگان را با ایران می‌بینیم و امیدواریم این همراهی به متحد شدن جامعه مسلمانان منتهی شود.

او عنوان‌کرد: وضعیت رژیم جعلی صهیونیستی با وجود اختلافات داخلی، آمدن مردم به خیابان‌ها و برخورد همراه با خشونت آنان به وخامت رفته است و در این شرایط در جبهه مقاومت انسجام و تولید قدرت را می‌بینید.

حجت‌الاسلام علیدادی‌سلیمانی اظهارداشت: وضعیت جبهه مقاومت علامت خوشحال کننده و امیدبخش دارد،در حالی که جبهه دشمن هر روز سست‌تر و مایوس‌تر می‌شود.

او در ادامه با اشاره به توانمندی جبهه امنیتی و انتظامی جمهوری اسلامی گفت: حضور سربازان گمنام و اقتدار نیروی انتظامی در دستگیری عوامل مسمومیت دانش آموزان از دیگر دستاوردهای کشور است.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی تاکیدکرد: امیدوارم در سال آینده نظام جمهوری اسلامی اقتدار بیشتری در میدان عمل به ظهور برساند و بخشی از فشارهای اقتصادی بر مردم و طبقات محروم برداشته شود.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان با اشاره به روز ملی شدن صنعت نفت گفت: در این روز پیوندی بین تمام جناح‌های سیاسی پیش آمد و دل‌هایی که برای ایران می‌تپید، صدای واحدی را شکل دادند و موفق به ملی کردن صنعت نفت شدند.

او تصریح‌کرد: آغاز دو بهار را در پیش داریم که یکی مبدا و آغاز سال جدید و تحول در طبیعت و دیگری آغاز ماه ضیافت الهی است که هرکدام فرصت‌هایی را برای ما مهیا می‌کند.

حجت الاسلام علیدادی‌سلیمانی افزود: تحول در بهار طبیعت فرصتی برای رسم نیک خانه تکانی است زیرا ایرانی‌ها در ایام نوروز به نظافت اهمیت می‌دهند که عملی پسندیده است.

او یادآورشد: دومین بهار، بهار قرآن، دل ها و تمکین در برابر خالق است؛ رمضان، ماه ضیافت خدا، فرصتی برای مقابله با گناه و مبارزه با هوا و هوس دنیوی است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :