مدیر امور آب و فاضلاب نرماشیر: آغاز پیمایش خانه به خانه در نرماشیر

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1447

مدیر امور آب و فاضلاب نرماشیر: آغاز پیمایش خانه به خانه در نرماشیر

مدیر امور آب و فاضلاب نرماشیر با اعلام اینکه پیمایش خانه به خانه در شهرستان نرماشیر آغاز شده است به بد مصرفها هشدار داد که انشعاب آنها قطع می شود.

حسین پیدایش از تعویض یک‌هزار و ۴۰۶ فقره کنتور خراب در سال گذشته خبر داد و گفت: تعداد ۵۶۸ فقره اشتراک بدمصرف نیز شناسایی و آب آنان قطع شد.

او یکی از چالش‌های اصلی شرکت آب و فاضلاب را وجود انشعابات غیر مجاز و مصارف بی رویه غیرمجاز دانست و بیان‌کرد: طی یک سال گذشته تعداد یک هزار و ۱۲۶ فقره انشعاب غیرمجاز آب شناسایی شد که از این تعداد ۹۲۶ فقره جمع آوری و ۶۸۶ فقره تبدیل به مجاز شد.

پیدایش اضافه کرد: مصارف آب از انشعابات غیرمجاز به لحاظ قانونی و شرعی جایز نیست و تبعات انشعاب‌های غیرمجاز موجب هدررفت آب، خسارت به شبکه توزیع آب، بروز شکستگی،حوادث در شبکه و افزایش هزینه‌های مربوط به بازسازی شبکه و انشعاب‌ها می‌شود و باعث تضییع حقوق سایر مشترکان می شود.

قطع انشعاب بدمصرف‌ها از ۲۵ فروردین

مدیر امور آب و فاضلاب نرماشیر تصریح‌کرد: به دارندگان انشعاب غیرمجاز آب توصیه می‌شود قبل از کشف انشعاب از سوی تیم‌های عملیاتی این امور با مراجعه به امور مشترکان در شهرستان نسبت به قانونی کردن انشعاب خود اقدام کنند،چنانچه افراد با خود اظهاری نسبت به معرفی انشعاب غیرمجاز خود اقدام کنند شرکت آب و فاضلاب نهایت همکاری را با آنها خواهد داشت.

او با اعلام اینکه پیمایش خانه‌به‌خانه در نرماشیر آغاز شده به بد مصرفها هشدار داد و گفت: با آغاز پیمایش خانه به خانه مشترکانی که با آب شرب به آبیاری درختان می پردازند و مصرف بی‌رویه دارند به آنها اخطار داده می‌شود و اشتراک آنها قطع و جریمه می‌شوند.

او ادامه‌داد: چنانچه افرادی کنتور آنها خراب است باید نسبت به تعویض کنتور خود اقدام کنند که در غیر‌اینصورت به عنوان بدمصرف محاسبه و جریمه می‌شوند و قطع انشعاب آنها از ۲۵ فروردین سال جاری در دستور کار قرار می گیرد.

پیدایش اظهار داشت: از مردم تقاضا داریم انشعابات غیرمجاز و همچنین مصارف بی‌رویه آب و آبیاری درختان با آب شرب را به شماره ۱۲۲ اطلاع دهند تا همکاران ما در امور آبفا نرماشیر در کوتاهترین زمان ممکن به آن رسیدگی کنند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :