فرماندار کرمان اعلام کرد. برگزاری همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری کرمان

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1449

فرماندار کرمان اعلام کرد. برگزاری همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری کرمان

فرماندار کرمان گفت: تا پایان فصل بهار، همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری شهرستان را برگزار خواهیم کرد. علی بابایی در اولین جلسه شورای اداری شهرستان کرمان در سال جدید با اشاره به نامگذاری امسال به «مهار تورم و رشد تولید» اظهارکرد: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری درباره حل مشکلات اقتصادی، برنامه سالانه شهرستان کرمان در حال حاضر بر همین محور تنظیم شده و پس از جمع آوری فهرست مشکلات، چالش‌ها و فرصت‌های شهرستان و اولویت بندی آنها، به طور جد به سَمت رشد تولید خواهیم رفت.

او با بیان اینکه ماه آینده کارگاه آموزشی سرمایه‌گذاری برای مدیران،ائمه جمعه و فعالان اقتصادی بخش خصوصی را برگزار خواهیم کرد،افزود: این کارگاه در راستای تحقق شعار سال و به منظور آشنایی هرچه بهتر و بیشتر مسئولین و ائمه جمعه با اقتصاد و انواع سرمایه گذاری و … در جامعه با هدف کمک به توسعه اقتصادی برگزار می‌شود.

بابایی ادامه داد: شهرستان کرمان با این جمعیت و مساحت سرشار از فرصت‌های سرمایه‌گذاری سودآور و بهره‌وری فراوان است که تا به حال مغفول مانده و انشاءالله بخش قابل توجهی از آن در سال «مهار تورم و رشد تولید»، معرفی و زمینه ساز رشد اقتصادی خواهد شد.

فرماندار کرمان ضمن تاکید بر اولویت داشتن سرمایه گذاران بومی منطقه و شهرستان در انعقاد تفاهمنامه‌ها اظهار کرد: ضروری‌است مسئولین دستگاه‌های‌اجرایی متولی با تسهیل روند اخذ مجوزهای لازم، تولیدکنندگان و سرمایه گذاران شهرستان را یاری نمایند تا ضمن ترغیب بخش خصوصی به رونق تولید، به بخش کالا و خدمات شهرستان کمک کنند.

بابایی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به انتخابات سال جاری خواستار فراهم کردن زمینه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات شد و تصریح‌‌کرد: به تعبیر مقام معظم رهبری خدمت به مردم نعمتی است که خداوند نصیب ما مسئولین کرده و این نعمت از برکت خون شهداست که بایستی همواره در تمام امور از برخورد با مردم تا اتخاذ تصمیمات مد نظرمان باشد، لذا مسئولین باید همواره در جهت خدمت به مردم، رفع مشکلات و پاسخگویی به آنان در چارچوب قانون حرکت کنند.

او با اشاره به احترام به تمام سلایق سیاسی جامعه، اشخاص و گروه‌ها در جامعه، افزود: مسئولان دستگاه‌های اجرایی به هیچ وجه نباید سلیقه و گرایشات سیاسی خود را در امور اجرایی دخالت دهند، هدف ما در انتخابات قطعا توسعه مشارکت سیاسی مردم، تامین امنیت و تضمین سلامت این رویداد بزرگ نظام است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :