در شورای هماهنگی بانک‌های استان مطرح شد. لزوم پرداخت ودیعه مسکن به زنان سرپرست خانوار

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1489

در شورای هماهنگی بانک‌های استان مطرح شد. لزوم پرداخت ودیعه مسکن به زنان سرپرست خانوار 

در پی تغییر مدیریت شعب بانک کشاورزی استان کرمان، مدیر شعب بانک ملی به عنوان دبیر شورای هماهنگی بانک‌های استان معرفی شد.

امیر حسن‌زاده سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان در جلسه شورای هماهنگی بانک های استان با اشاره به تغییراتی که در سیستم بانکی ایجاد شده اظهار کرد: آقای محمدی فر در مدیریت شعب بانک کشاورزی استان جای خود را به امیرحسام قزلباش داده است. او با اشاره به تلاش‌های دبیر سابق شورای هماهنگی بانک‌های استان کرمان، در ادامه افزود: بانک بزرگ دولتی بهتر می‌تواند کار را جلو ببرد لذا عبدالله آبسواران مدیر شعب بانک ملی به عنوان دبیر شورای هماهنگی بانک‌های استان کرمان منصوب شده است.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان با اشاره به تشکیل تیم اقتصادی در استان اظهار کرد: در این تیم، بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی حضور دارند و به‌زودی صنایع نیز وارد این تیم اقتصادی خواهند شد.

او با اشاره به اینکه ناظر مقیم در استان کرمان تاکنون نداشتیم که اکنون در استان ایجاد شده، تصریح کرد: اشتغال خرد و خانگی با شعار سال همخوانی دارد که انتظار می رود بانک ها توجه ویژه ای به طرح‌های این بخش داشته باشند.

امیرحسام قزلباش مدیر شعب بانک کشاورزی استان کرمان نیز در این جلسه، سیستم بانکی را برای بسیاری از کارهای اقتصادی راه گشا دانست و گفت: برای مهار تورم باید از واحدهای تولیدی حمایت کرد و همه ظرفیت تولید را به کار گرفت.

او هم افزایی و همکاری برای پیشبرد اقدامات را الزامی دانست و بیان کرد: حدود ۱۳۰ همت منابع بانکی است و GDP سهم استان کرمان بالغ بر ۳۰۰ همت است لذا حدود ۱۷۰ همت منابع در استان داریم که در سیستم بانکی نیستند که اگر فرض کنیم حدود ۳۰ همت آن در بانک های خصوصی است، اما همچنان ۱۳۰ همت می تواند وارد چرخه تولید و در سیستم بانکی مستقر شود تا طرح‌های بزرگ را بتوان تامین منابع کرد.

مدیر شعب بانک کشاورزی استان کرمان با بیان این مطلب که باید بخش عظیمی از این منابع در استان به کار گرفته شود، تصریح کرد: طرح‌های بزرگی که ارزش افزوده زیادی در استان دارند، احصاء شوند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 43
  • امروز: 198
  • دیروز: 158
  • هفته: 2,623
  • ماه: 7,407
  • سال: 24,799