جبران کسری آب شرب عنبرآباد با بهره‌برداری از ۳ حلقه چاه

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1520

جبران کسری آب شرب عنبرآباد با بهره‌برداری از ۳ حلقه چاه

مدیر آب و فاضلاب شهرستان عنبرآباد گفت: با وارد شدن چهار حلقه چاه به مدار بهره‌برداری بیش از ۵۶۰۰ خانوار از نعمت آب شرب سالم و بهداشتی بهره‌مند می‌شوند. 

موسی دیده‌ور در گفت‌وگو با ایسنا جلوگیری از تنش آبی در شهرستان عنبرآباد را از اهداف پیش روی آبفا اعلام کرد و افزود: به منظور رفع کمبود آب و جلوگیری از بروز تنش آبی در شهرستان عنبرآباد، حفر و تجهیز چهار حلقه چاه در دست اقدام قرار گرفته است.

وی افزود: خوشبختانه در حال حاضر یک حلقه چاه در  مدار بهره‌برداری قرار گرفته و سه حلقه دیگر پس از تجهیز وارد مدار خواهند شد.

دیده‌ور بهره‌برداری از چهار حلقه چاه  را در تامین آب شرب موثر عنوان کرد و افزود: بیش از ۶۰ لیتر بر ثانیه به میزان تامین آب افزوده می‌شود و تنش آبی را پشت سر خواهیم گذاشت. 

مدیر امور آبفای شهرستان عنبرآباد از برخورد با دارندگان انشعابات غیرمجاز خبر داد و گفت: از ابتدای سال‌جاری تا کنون ۳۰۶ فقره انشعاب آب غیرمجاز در شهرستان شناسایی شده که از این تعداد ۱۰۷ فقره پس از طی مراحل قانونی به انشعاب مجاز تبدیل شده است.

وی از شهروندان خواست هرگونه استفاده غیرمجاز از آب شرب را گزارش بدهند و افزود: امور آبفای عنبرآباد قاطعانه با استفاده کنندگان از انشعابات غیرمجاز برخورد می‌کند و شهروندان در صورت مشاهده هرگونه انشعاب غیر مجاز مراتب را با شماره ۱۲۲ اطلاع دهند.

دیده‌ور، مصرف آب شُرب را در تابستان دو برابر سایر فصول سال اعلام کرد و افزود: در حال حاضر در شهر عنبرآباد حدود ۲۰ لیتر بر ثانیه و در مناطق روستایی با ۸۵ لیتر بر ثانیه با کمبود آب مواجه هستیم که انتظار می رود با مدیریت مصرف و پرهیز از اسراف و مصارف غیر ضروری با بحران مواجه نشویم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 124
  • امروز: 20
  • دیروز: 137
  • هفته: 1,400
  • ماه: 7,799
  • سال: 26,001