مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمان: ایرانسل هر چه سریع‌تر دفتر خود را در کرمان راه‌اندازی کند

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1530

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمان: ایرانسل هر چه سریع‌تر دفتر خود را در کرمان راه‌اندازی کند

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمان  با انتقاد از اینکه ایرانسل نقش خود را در استان کرمان ایفا نکرده، گفته است: اپراتورهای همراه اول و ایرانسل دو بال پرواز حوزه ارتباطات هستند و به دلیل عدم وجود دفتر ایرانسل در کرمان، این استان مورد بی‌توجهی این اپراتور قرار گرفته است.

 حسین ساجدی ادامه داد: دفتر این اپراتور استان کرمان چند سال پیش به بندرعباس منتقل شد که باید مسئولانِ آن زمان پاسخگوی این مشکل باشند؛ زیرا همه تجهیزاتی که از طریق این اپراتور وارد منطقه می‌شود، عمدتاً در هرمزگان احداث شده است.

 او با اشاره جلسه دو هفته پیش وزیر ارتباطات با مجمع نمایندگان استان عنوان کرد: در این جلسه مصوب شد که ایرانسل دفتر کرمان خود را راه‌اندازی کند.

 ساجدی افزود: مقرر بود شنبه هفته گذشته مدیرعامل این اپراتور به همراه معاونان خود به کرمان بیایند و هماهنگی لازم برای برگزاری جلسه‌ای با استاندار کرمان و مسئولان استان برای راه‌اندازی دفتر در کرمان انجام شده بود؛ اما متأسفانه بلیت هواپیما گیرشان نیامد و این جلسه مهم به تعویق افتاد. بدانید که هر یک روز تأخیر برای ما هزینه‌های زیادی دارد و مردم نیز از نعمت ارتباطات محروم می‌شوند.

دشواری پرواز به کرمان

 او با بیان این مطلب که امیدواریم مشکل بلیت هواپیما در کرمان حل شود، اظهار کرد: ایرانسل در بحث شهری و راه‌های استان وضعیت مناسبی ندارد و باید هر چه سریع‌تر دفتر آن در کرمان راه‌اندازی شود.

 

 مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمان بیان کرد: مقرر بود بعد از جلسه مجمع نمایندگان چند اتفاق خوب در استان کرمان رخ دهد که دو مورد آن (تکمیل مجتمع و دفتر ایرانسل) تحت‌تأثیر بلیت هواپیما قرار گرفت، لذا باید فکری برای پروازهای استان کرمان شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

برخی از مقالات

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 17
  • امروز: 14
  • دیروز: 240
  • هفته: 1,924
  • ماه: 7,562
  • سال: 25,126