نماینده استان کرمان در شورای عالی استان‌ها مطرح کرد: کمبود شیر خشک در جنوب کرمان، مردم را دچار مشکل کرده است

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1361

نماینده استان کرمان در شورای عالی استان‌ها مطرح کرد: کمبود شیر خشک در جنوب کرمان، مردم را دچار مشکل کرده است
نماینده استان کرمان در شورای عالی استان‌ها، گفت: شیر خشک در کشور فراوان است اما متأسفانه مدیریت لازم وجود ندارد. برخی از مردم جنوب کرمان برای تهیه شیر خشک نوزادان خود به بندرعباس و جیرفت می‌روند و مسئولان هر چه سریع‌تر به این وضعیت رسیدگی کنند.
خداداد خارایی نماینده استان کرمان در شورای عالی استان‌ها در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع‌رسانی شورای عالی استان‌ها با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفندماه سال جاری، گفت: به منظور جلوگیری از شائبه، بهتر است مجریان انتخابات از جمله استانداران، فرمانداران و بخشداران در این مدت باقیمانده از همراهی با نمایندگان فعلی، خودداری نمایند و تا به امید خدا و علی‌رغم میل دشمنان و تجزیه‌طلبان، شاهد انتخاباتی پرشور باشیم.
او با تبریک هفته وحدت و ولادت پیامبر اسلام (ص) و امام جعفرصادق (ع)، اظهار کرد: مدتی است موجی شکل گرفته که در آن، افغان‌هراسی رواج پیدا کرده است. هر چند باید اتباع غیرمجاز ساماندهی شوند اما اینکه مدام بر طبل افغان‌هراسی کوبیده شود، مشکوک می‌نماید و به نظر دسیسه بیگانگان است و باید هوشیار باشیم تا از بروز تفرقه جلوگیری‌ کنیم.
خارایی در ادامه از کمبود شیر خشک در جنوب کرمان نیز گلایه کرد و خاطرنشان ساخت: شیر خشک در کشور فراوان است اما متأسفانه مدیریت لازم وجود ندارد. برخی از مردم جنوب کرمان برای تهیه شیر خشک نوزادان خود به بندرعباس و جیرفت می‌روند و مسئولان هر چه سریع‌تر به این وضعیت رسیدگی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 41
  • امروز: 196
  • دیروز: 158
  • هفته: 2,621
  • ماه: 7,405
  • سال: 24,797