مدیرعامل آبفای استان کرمان: انشعاب غیرمجاز علت تنش آبی ۱۷ روستای عنبرآباد است

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1531

مدیرعامل آبفای استان کرمان: انشعاب غیرمجاز علت تنش آبی ۱۷ روستای عنبرآباد است

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمان در زمینه ایجاد تنش آبی در برخی از روستاهای عنبرآباد گفت: انشعابات غیرمجاز علت عمده تنش آبی در ۱۷ روستای این شهرستان بوده است.

علیرضا عبدیان اظهارکرد: ۱۱۴ روستا در این شهرستان از شبکه آب آشامیدنی سالم برخوردارند و متأسفانه انشعابات غیرمجاز و استفاده غیرمجاز از آب شرب توسط برخی از شهروندان ۱۷ روستا در عنبرآباد را دچار مشکل کرده است.

فرماندار عنبرآباد گفته بود که 150 روستای این شهرستان دارای تنش آبی هستند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمان ادامه داد: با انشعابات غیرمجاز پس از کشف، برخورد می‌شود و تا کنون از ۳۵۰ فقره انشعاب غیرمجاز، ۱۳۶ فقره آن به مجاز تبدیل شده و ۶۴ فقره آن از سوی مراجع قضایی در حال پیگیری است.

او با اشاره به تلاش بی‌وقفه کارکنان آب و فاضلاب در رفع مشکلات مردم اظهار کرد: برای رفع مشکلات آب در روستاهای دارای تنش، تعداد هشت حلقه چاه حفر و پنج حلقه تجهیز شد که به‌زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

عبدیان افزود: برای تأمین آب پایدار در شهرهای دوساری و مردهک و روستاهای مهتابی، زیارت و پشت کوه دوساری و غیک عملیات عمرانی هفت هزار و ۷۶۰ مترمکعب مخزن ذخیره آغاز و طرح توسعه و بازسازی روستاها با هفت هزار و ۳۰۰ متر لوله خط انتقال و شبکه توزیع و اعتباری بیش از ۵٢ میلیارد ریال در حال اجرا است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :