معاون راهداری جنوب کرمان عنوان کرد. خسارت میلیاردی بارش‌های اخیر به راه‌های جنوب کرمان

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1590

معاون راهداری جنوب کرمان عنوان کرد. خسارت میلیاردی بارش‌های اخیر به راه‌های جنوب کرمان
معاون اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای جنوب کرمان از خسارت ۱۰۰ میلیاردی بارندگی‌های اخیر به راه‌ها و ابنیه فنی در منطقه خبر داد و گفت: در حال حاضر با تلاش‌های صورت‌گرفته همه راه‌های جنوب کرمان باز و تردد بدون هیچ مانعی جریان دارد.
وحید میرافضلی در حاشیه بازدید از وضعیت راه‌های جنوب کرمان و بررسی خسارات ناشی از بارش‌های اخیر اظهار کرد: باتوجه‌به هشدارهای هواشناسی مبنی بر بارش‌های سیل‌آسا در منطقه، اقدامات پیشگیرانه از قبیل اصلاح رادیه و برید ۱۵۰ دستگاه پل تعمیر و مرمت ۵۰ آب‌نما، لایروبی ورودی و خروجی پل‌ها به طول ۱۵۰۰ متر، بازگشایی و تنقیه دهانه پل‌ها و اجرا و اصلاح قنو خاکی به طول ۱۰۰۰ متر و ساخت ۷۵۰ متر قنو بتنی جهت هدایت‌های سطحی در راستای کاهش خسارات احتمالی سیلاب‌ها پیش از وقوع بارندگی‌ها در سطح راه‌های اصلی فرعی و روستایی انجام شده است.
او خسارت بارندگی‌های اخیر را در حوزه راه‌ها ۱۰۰ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: متأسفانه در پی سیلاب‌ها و بارندگی‌های اخیر بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان خسارت به راه‌های جنوب کرمان وارد شده است.
میرافضلی از آماده‌باش اکیپ‌های راهداری در زمان اعلام شرایط جوی بحرانی خبر داد و افزود: بعد از بازدیدهای میدانی توسط کارشناسان این اداره کل مشخص شد خسارت وارد شده بیشتر به راه‌های روستایی، پل‌ها و ابنیه فنی بوده است .
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای جنوب کرمان از بازگشایی ۲۳۰ کیلومتر راه روستایی خبر داد که تردد در همه محورها وجود دارد و گفت: در پی بارندگی‌های آبان‌ماه عملیات تیغ‌زنی راه‌های روستایی متأثر از سیل توسط عوامل و ماشین‌آلات راهداری به طول ۲۳۰ کیلومتر که عمدتاً مناطق کوهستانی بودند تسطیح، تیغ‌زنی و بازگشایی شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 70
  • امروز: 13
  • دیروز: 271
  • هفته: 2,248
  • ماه: 7,401
  • سال: 24,885