جعفری، سرمربی تیم خاتون بم: اولویت اول من همیشه خاتون و شهر بم است

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1741

جعفری، سرمربی تیم خاتون بم: اولویت اول من همیشه خاتون و شهر بم است
سرمربی تیم خاتون بم گفت: اینکه قرار است باشگاه‌های بزرگ مانند سرخابی‌ها در بخش زنان هم تیم‌داری کنند اتفاق مثبتی است؛ اما نگاه من به فوتبال رنگی نیست و سعی دارم فوتبال زنان پیشرفت کند.
به گزارش کرمان‌نو به نقل از مهر، مرضیه جعفری سرمربی تیم خاتون بم در خصوص آخرین وضعیت شاگردانش برای حضور در جام باشگاه‌های آسیا زنان گفت: تمرینات تیم را از دوم مرداد آغاز می‌کنیم تا بتوانیم با آمادگی مطلوبی در این رقابت‌ها حضور پیدا کنیم. البته در نظر داریم ۲ یا ۳ بازیکن دیگر را هم صرفاً برای جام باشگاه‌های آسیا به خدمت بگیریم.
او با اشاره به کار سخت شاگردانش در مرحله مقدماتی گفت: تیم‌های هنگ‌کنگ و بوتان چون هم مرز با چین هستند فوتبال خوبی دارند. البته هنوز ترکیب اصلی این تیم‌ها نیز مشخص نشده و ما نمی‌دانیم آنها قرار است چه لژیونرهایی را به خدمت بگیرند. شناخت کلی ما تیم ملی آنهاست بنابراین باید ۱۰ روزی منتظر باشیم تا اطلاعات کافی را به دست بیاوریم؛ ولی با همه این وجود کار آسانی در آسیا نخواهیم داشت.
سرمربی تیم خاتون بم ادامه داد: سعی ما این است که تیم شایسته‌ای را در آسیا داشته باشیم. هدفمان موفقیت در مسابقات و صعود به مرحله گروهی است؛ اما باتوجه‌به شرایط تیم و نداشتن بازی‌های تدارکاتی نمی‌توان نتیجه هیچ بازی را پیش‌بینی کرد.
جعفری در پاسخ به این پرسش که چرا خاتون بم در نظر دارد بدون بازی تدارکاتی عازم جام باشگاه‌های آسیا شود؟ گفت: این‌طور نیست که ما نخواهیم بازی تدارکاتی داشته باشیم. در حال حاضر تیم‌های داخلی ایران مشخص نشدند؛ چون فصل نقل‌وانتقالات است و همه درگیر بستن تیم هستند. بازی با تیم خارجی هم فعلاً مقدور نیست؛ ولی باید دید در آینده چه اتفاقی رخ خواهد داد. فعلاً تیم‌های داخلی را رصد می‌کنیم؛ اما هیچ‌چیز قطعی نشده است.
او در مورد ادامه همکاری با خاتون در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر توضیح داد: در حال حاضر تمام تمرکز من جام باشگاه‌های آسیاست. باید دید بعد از پایان این مسابقات چه پیش می‌آید. اولویت اول من همیشه خاتون و شهر بم است.
سرمربی خاتون در واکنش به‌احتمال حضور سرخابی‌ها در فوتبال زنان و علاقه شخصی خود برای حضور در این تیم‌ها گفت: اینکه قرار است باشگاه‌های بزرگی که در حوزه مردان فعالیت دارند در بخش زنان هم تیم داری کنند اتفاق مثبتی است و قطعاً به رشد فوتبال زنان کمک خواهد کرد. اما برای حضور در این تیم‌ها هرگز با این دید که طرفدار چه تیم و چه رنگی هستم نگاه نکردم. هدفم من توسعه فوتبال زنان است که در حال حاضر در کشور ما رشته نوپا به‌حساب می‌آید و باید همه کمک کنیم تا این پیشرفت سریع‌تر حاصل شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 0
  • امروز: 62
  • دیروز: 83
  • هفته: 722
  • ماه: 4,239
  • سال: 39,077