مدیر ستادی شعب بانک کشاورزی در جنوب استان کرمان خبر داد: پرداخت بیش از ۲/۵ همت تسهیلات در راستای حمایت از بخش کشاورزی

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1743

مدیر ستادی شعب بانک کشاورزی در جنوب استان کرمان خبر داد: پرداخت بیش از ۲/۵ همت تسهیلات در راستای حمایت از بخش کشاورزی
به گزارش روابط‌عمومی بانک کشاورزی جنوب استان کرمان، بانک کشاورزی از ابتدای مردادماه سال ۱۴۰۲ تا پایان تیرماه ۱۴۰۳ باتوجه‌به سیاست انقباضی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و ایجاد محدودیت شدید در پرداخت تسهیلات، بیش از ۲۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات به بیش از ۱۲۰۰۰ متقاضی واجد شرایط پرداخت کرده است. طی مدت مذکور در بخش تسهیلات غیر تکلیفی مبلغ ۱۹۰۰۰ میلیارد ریال به تعداد ۸۲۰۰ فقره و همچنین از محل وجوه اداره شده مبلغ ۶۰۰۰ میلیارد ریال به تعداد ۳۸۰۰ فقره بوده است.
مدیر ستادی شعب بانک کشاورزی در جنوب استان کرمان بیان کرد: طی این یک سال منابع این مدیریت حدود ۱۰۰ درصد افزایش داشته به‌طوری‌که در خصوص شاخص تأمین منابع جایگاه مدیریت از ۲۱ کشوری در پایان تیرماه ۱۴۰۲ به ۱۱ کشوری در اسفندماه ۱۴۰۲ و در حال حاضر به سوم کشوری ارتقا یافته و مجموعاً در تمام بخش‌های قابل‌ارزیابی مقام پنجم کشوری را به خود اختصاص داده است.
اصغر بازگیر با اشاره به مهم‌ترین فعالیت‌های بانک، ادامه داد: پرداخت طرح‌های توسعه‌ای و ملی از قبیل گلخانه نهال مادری مرکبات، مجتمع گلخانه هیدروپونیک بالای ۵ هکتاری، تسهیلات بذور گواهی داده شده، تسهیلات مکانیزاسیون، طرح‌های دامپروری و سایر تسهیلات در قالب طرح‌های تولیدی و خدماتی، طرح احسان و قرض‌الحسنه (ازدواج و فرزندآوری) است که در خصوص تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج و فرزندآوری نیز این مدیریت موفق به کسب مقام اول در سیستم بانکی استان کرمان شده است.
بازگیر با بیان تلاش برای برون‌رفت شعب منطقه از وضعیت استیجاری، اظهار داشت: اولین مناقصه برای احداث ساختمان شعبه فاریاب برگزار و پیرو آن انعقاد قرارداد صورت گرفت و همچنین کلنگ‌زنی پروژه مربوطه توسط مدیر استان با حضور امام‌جمعه فاریاب و جمعی از نمایندگان لشکری و کشوری شهرستان فاریاب انجام و کارگاه تجهیز و کار مونتاژ ستون‌ها شروع شده که پیش‌بینی‌ها می‌شود، ظرف یک‌ساله آینده پروژه به بهره‌برداری برسد.
مدیر ستادی شعب بانک کشاورزی در جنوب استان کرمان با توضیح اینکه تأمین اعتبار ساختمان شعبه قلعه گنج و ساختمان شعبه بعثت برای پروژه‌های بعدی در حال انجام است گفت: در همین راستا عملیات زیباسازی سایر شعب ملکی و استیجاری منطقه از جمله شعبه کهنوج، منوجان، نودژ، بجگان، اسلام‌آباد، قلعه گنج و سازمان جهاد کشاورزی جیرفت شروع شده که تا پایان سال جاری فضای اکثر شعب بهسازی و نوسازی می‌شود.
این مقام مسئول با عنوان اینکه مهم‌ترین رکن مدیریت، توجه ویژه به سرمایه انسانی بانک است، افزود: با وجود کمبود شدید پرسنل در این منطقه، با ایجاد ارتباط و تعامل صمیمانه با همکاران رضایتمندی حداکثری در بین همکاران، مشتریان و کشاورزان به‌دست‌آمده که این مهم مرهون تلاش‌های شبانه‌روزی و بی‌شائبه مدیریت و کارکنان خدوم این بانک است.
اصغر بازگیر به واریز وجوه گندم به‌حساب گندم‌کاران اشاره کرد، گفت: تسهیلات ویژه گندم‌کاران توسط مدیریت در اولویت پرداخت‌ها قرار گرفته و تاکنون بیش از ۶۵۰ میلیارد تسهیلات گندم به بیش از ۱۸۰ گندم‌کار پرداخت و مابقی گندم‌کاران نیز به ترتیب و با تکمیل پرونده تا پایان مردادماه مشمول پرداخت تسهیلات می‌شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

برخی از مقالات

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 1
  • امروز: 65
  • دیروز: 138
  • هفته: 803
  • ماه: 4,073
  • سال: 44,097