پرواز‌های فرودگاه رفسنجان مجددا برقرار می‌شود

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1728

پرواز‌های فرودگاه رفسنجان مجددا برقرار می‌شود
نماینده مردم رفسنجان و انار از برقراری پرواز‌های فرودگاه رفسنجان خبر داد.
احمد انارکی‌محمدی در جمع خبرنگاران یکی از مطالبات به حق مردم شهرستان‌های رفسنجان و انار پیگیری راه‌اندازی مجدد پرواز‌های فرودگاه رفسنجان بود که با توجه به حجم زیاد مسافر به پایتخت، رنج عزیمت به مرکز استان و نبود بلیت را نداشته باشند.
وی افزود: بر این اساس پیگیری‌های زیادی در سه ماه گذشته صورت گرفت و اقدامات اولیه انجام و امکانات فرودگاه رفسنجان تکمیل شد تا در نهایت از چهارشنبه هفته جاری ۱۳ تیرماه پرواز تهران- رفسنجان و بالعکس توسط شرکت هواپیمایی سا‌ها با هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ انجام خواهد شد.
او اعلام کرد: نخستین پرواز تهران- رفسنجان ساعت ۱۵:۵۵ روز چهارشنبه ۱۳ تیرماه از فرودگاه مهرآباد و ساعت ۱۸:۴۰ همان روز ار فرودگاه رفسنجان انجام می‌شود.
وی راه‌اندازی دوباره پرواز‌های فرودگاه رفسنجان را نویدی برای از بن‌بست خارج شدن شهرستان صنعتی، تجاری و کشاورزی رفسنجان و شهرستان‌های هم‌جوار دانست و توضیح داد: فعلاً پرواز‌ها یک روز در هفته و در مسیر پروازی تهران صورت می‌گیرد و پیگیری برای افزایش تعداد روز‌ها و مسیر‌های پروازی به ویژه رفسنجان به مشهدمقدس با جدیّت ادامه دارد.
انارکی‌محمدی افزود: روز‌های چهارشنبه با ترافیک مسافری از شهر‌های اطراف از جمله انار، زرند، شهربابک و حتی سیرجان که در حال حاضر فرودگاه این شهر در حال تعمیر است، مواجه هستیم بنابراین فرصت خوبی است که این حجم مسافر به ویژه پرسنل شرکت‌های بزرگ استان از جمله مس، گل گهر، گهرزمین، میدکو و مجموعه‌های تابعه آن‌ها از رفسنجان ترانزیت شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 40
  • امروز: 145
  • دیروز: 166
  • هفته: 1,379
  • ماه: 4,627
  • سال: 36,071