مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان خبرداد: همگرایی نهادهای هم خانواده وزارت فرهنگ در خدمت‌رسانی به مناطق محروم جنوبی

منتشر شده در صفحه | شماره

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان خبرداد: همگرایی نهادهای هم خانواده وزارت فرهنگ در خدمت‌رسانی به مناطق محروم جنوبی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان گفت: رویدادهای فرهنگی دستگاه‌های هم‌خانواده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این منطقه با یک همگرایی و وحدت رویه به منظور خدمات رسانی در مناطق محروم هفت شهرستان جنوبی این استان برگزار می‌شود.

بهرام مسلمی‌مهنی در نشست هماهنگی و هم افزایی با دستگاه های هم‌خانواده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در جنوب کرمان اظهار داشت: این تصمیم بر اساس تحقق عدالت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برنامه ریزی شده است.

او افزود: ما تلاش می‌کنیم بخشی از فعالیت های فرهنگی اداره کل ارشاد جنوب کرمان را به مناطق دور افتاده از جمله رَمِشک در شهرستان قلعه گنج و روستاهای این مناطق و دیگر شهرستان ها انتقال دهیم.

مسلمی‌مهنی ادامه داد: جشنواره ها در مناطق محروم جنوب کرمان ظرفیت های فرهنگی و هنری این مناطق را معرفی می کند و سبب شکوفایی استعداد های این بخش می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان به نشست دستگاه‌های هم‌خانواده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این منطقه اشاره کرد و هدف از برگزاری این نشست را همگرایی و تعامل بیشتر در جلوگیری از موازی‌کاری و برطرف شدن مشکلات این دستگاه ها برشمرد و اظهار داشت: در این نشست هر ماه یک رویداد فرهنگی را تعریف و اجرا خواهیم کرد.

اوبا بیان اینکه از بخش خصوصی برای ایجاد چاپخانه در جنوب کرمان حمایت می‌کنیم گفت: سیاست وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی حمایت از بخش خصوصی در راستای فعالیت های فرهنگی در همه بخش ها از جمله ساخت کتابخانه است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان به آیین پیاده روی اربعین حسینی نیز به عنوان موضوع روز اشاره کرد و بر اطلاع رسانی بیشتر در این زمینه برای  آگاهی بخشی بیشتر به شهروندان و جلوگیری از کلاهبرداری برخی سوء استفاده گران تاکید کرد.

مسلمی‌مهنی خواستار ایجاد اداره سازمان عتبات و عالیات در جنوب کرمان شد و گفت: خدمات رسانی این سازمان به مردم هفت شهرستان جنوب استان کرمان باید تقویت شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 23
  • امروز: 155
  • دیروز: 158
  • هفته: 2,580
  • ماه: 7,364
  • سال: 24,756