پیشرفت ۸۲ درصدی ۱۱ طرح اقتصاد مقاومتی در جنوب

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 598

پیشرفت ۸۲ درصدی ۱۱ طرح اقتصاد مقاومتی در جنوب
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب استان کرمان از پیشرفت فیزیکی ۸۲ درصدی ۱۱ طرح اقتصاد مقاومتی در حوزه جنوب استان کرمان خبر داد و عنوان کرد: از محل این طرح‌های اقتصاد مقاومتی برای یک هزار و ۴۸۳ اشتغال فراهم می‌شود.

به گزارش ایسنا، “مسلم مروجی” گفت: در سال گذشته در صدور مجوزها در این حوزه در جنوب استان کرمان، رشد خوبی نسبت به سال ۹۶ داشته‌ایم ضمن آنکه رشد ۴۰۰ درصدی سرمایه‌گذاری در سال گذشته در حوزه صنعت را در جنوب استان کرمان تجربه کردیم.

وی ادامه داد: در ۶ ماهه اول سال جاری ۱۴ پروانه بهره‌برداری با سرمایه‌گذاری یک هزار ۷۶۱ میلیارد ریال در جنوب استان کرمان صادر شده که زمینه اشتغال ۲۶۲ نفر را فراهم خواهد کرد. همچنین ۳۰ جواز تاسیس در این بازه زمانی با سرمایه‌گذاری یک هزار و ۷۵۴ میلیارد ریال صادر که زمینه اشتغال ۶۳۵ نفر را فراهم می کند.

مروجی از پیشرفت فیزیکی ۸۲ درصدی ۱۱ طرح اقتصاد مقاومتی در حوزه جنوب استان کرمان خبر داد و عنوان کرد: از محل این طرح‌های اقتصاد مقاومتی برای یک هزار و ۴۸۳ اشتغال فراهم می‌شود.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب استان کرمان از طرح‌های بالای ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی این سازمان سخن به میان آورد و عنوان کرد: ۸۸ طرح بالای ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی در جنوب استان داشته‌ایم که در ۶ ماهه اول امسال ۱۴ طرح آن به‌بهره‌برداری رسیده است.

وی از اقدامات سازمان صمت جنوب استان در حوزه معدنی نیز سخن به میان آورد و گفت: در ۶ ماهه اول امسال یک پروانه بهره‌برداری صنعتی با سرمایه‌گذاری یک هزار ۶۰۰ میلیارد ریال و ۵ مجوز تاسیس صنایع معدنی با سرمایه‌گذاری ۱۶۳ میلیارد ریال در جنوب استان کرمان صادر شده است.

مروجی با بیان این مطلب که در ۶ ماهه اول امسال ۱۱ جلسه کارگروه رفع موانع تولید در جنوب استان کرمان تشکیل شده که از ۱۲۶ مصوبه این جلسات ۸۳ مورد آن اجرا شده است، تاکید کرد: در ۶ ماهه اول امسال ۴ گواهی کشف نیز با سرمایه‌گذاری ۱۷۸ میلیارد ریالی در این منطقه صادر شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 0
  • امروز: 1
  • دیروز: 92
  • هفته: 1,236
  • ماه: 4,746
  • سال: 17,485