لزوم توسعۀ زیرساخت‌های استان در انرژی خورشیدی

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1023

لزوم توسعۀ زیرساخت‌های استان در انرژی خورشیدی

استاندار کرمان به اشاره به اهمیت تامین زیرساخت‌های استان با توجه به تعریف صنایع و طرح‌های توسعه‌ای، گفت:«در حوزه‌ی زیرساخت هدف‌گذاری استان را زیر یک هزار مگاوات در انرژی خورشیدی نباید تعریف کنیم و از این انرژی پاک حیاتی برای استان باید بهره برد و زمینه‌ی آن نیز فراهم شده است».

 به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری کرمان،علی زینی‌وند در شصت‌وسومین جلسه‌ی شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان با موضوع بررسی مصادیق پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها،بیان کرد:«مهم‌ترین فاکتور در مفاهیم توسعه، گفتمان واحد و اجماع بر روی نقاط ضعف، فرصت‌ها و راهبردها است و به نظر می‌رسد این مسئله در استان کرمان اتفاق افتاده و کلیدواژه‌های آن گفته شده است».

او از اقدام اتاق بازرگانی استان کرمان در آسیب‌شناسی موانع پیش روی فضای کسب و کار تقدیر کرد و گفت: «ذیل هم‌افزایی در گفتمان توسعه‌ی استان، آسیب‌شناسی باید صورت می‌گرفت که کارهای راهبردی اتاق در این زمینه وارد شده است».

استاندار کرمان افزود: «چالش، بحث کارشناسی و تعامل و تضاد دیدگاه بد نیست، دیدگاه‌های مختلف باید وجود داشته باشد و تعامل کنند و منجر به محصول شوند».

او اظهار کرد: «در حوزه‌ی فضای کسب و کار، دیدگاه‌های مختلفی وجود دارد، به شخصه به عنوان تجربه‌ی کار در استان‌های مختلف، آشفتگی و در هم ریختگی و تضاد منافع و شکل‌گیری باندهای حرفه‌ای را ابزار فساد می‌بینیم که در فضای کل کشور وجود دارد».

زینی‌وند ادامه داد: «تاکید داریم که مدیران در روزهای پایانی دولت باید محکم پای کار باشند و اخلاقی و قانونی به وظیفه‌ی خود تا آخرین لحظه عمل کنند».

او همچنین به اهمیت تامین زیرساخت‌های استان با توجه به تعریف صنایع و طرح‌های توسعه‌ای اشاره کرد و گفت: «در حوزه‌ی زیرساخت هدفگذاری استان را زیر یک هزار مگاوات در انرژی خورشیدی نباید تعریف کنیم و از این انرژی پاک حیاتی برای استان باید بهره برد و زمینه‌ی آن نیز فراهم شده است»

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 9
  • امروز: 4
  • دیروز: 240
  • هفته: 1,914
  • ماه: 7,552
  • سال: 25,116