ساخت ۶۲۰۰ واحد‌مسکونی برای نیازمندان در کرمان

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1057

ساخت ۶۲۰۰ واحد‌مسکونی برای نیازمندان در کرمان

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: به همت کمیته امداد و سپاه ۶۲۰۰ واحد مسکونی برای نیازمندان در شهر‌ها و روستا‌های کرمان احداث خواهد شد.

سردار معروفی در مراسم افتتاح ۱۱۴پروژه در شهرستان قلعه‌گنج گفت:اولویت سپاه در استان کرمان کمک به ساخت مسکن محرومان است که با همکاری کمیته امداد در بحث ساخت و مقاوم‌سازی برنامه‌هایی دنبال می‌شود.

او افزود: از ۵۰ هزار واحد مسکونی که قرار است به همت کمیته امداد و سپاه پاسداران در سطح کشور احداث شود ۶۲۰۰ واحد در کرمان احداث خواهد شد که از این میزان ۱۲۰۰ واحد روستایی و ۵۰۰۰ واحد شهری خواهد بود.

سردار‌معروفی با اشاره به این که ساخت ۵۰۰‌واحد مسکونی در استان از پارسال آغاز شده تصریح‌کرد:جشن پایان واگذاری این واحد‌های مسکونی ۲۴‌شهریور‌ماه در شهرستان بردسیر برگزار خواهد شد.

او ادامه‌داد:در شهرستان قلعه گنج ۱۱۴پروژه به صورت مشارکتی به بهره‌برداری رسید که از این میزان ۷‌پروژه مسکن روستایی با همکاری کمیته امداد و با هزینه یک میلیارد و ۵۰ میلیون تومان،احداث ۲ سوله ورزشی با همکاری بنیاد‌مستضعفان با هزینه بیش از یک میلیارد‌تومان و ۵ پایگاه بسیج برای حفظ امنیت و فعالیت‌های فرهنگی با هزینه ۳۲۵‌میلیون تومان و ۱۰۰ پروژه تجهیز مدارس و مساجد با همکاری بنیاد مستضعفان با هزینه یک میلیارد‌و ۵۰۰ میلیون تومان و در جمع با هزینه کل ۳ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان به بهره برداری رسیدند.

سردار معروفی تاکید‌کرد: ما تلاش می‌کنیم تا بحث مشکل آب آشامیدنی را نیز برطرف کنیم که در این راستا ۷۴۷ روستای استان از آب آشامیدنی سالم برخوردار نیستند که تلاشمان این است تا ظرف ۲سال به تمام مناطق محروم استان آب سالم و بهداشتی منتقل شود.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه قلعه گنج شهر پایلوت اقتصاد‌مقاومتی است گفت:کار‌های خوبی در زمینه ایجاد اشتغال در این منطقه انجام شده که باید به دیگر نقاط استان مانند عنبرآباد، فهرج، ریگان و نرماشیر نیز تعمیم داده شود.

او افزود:ایجاد اشتغال را به طور جدی پیگیری می‌کنیم و ۷۸ میلیارد تومان برای این مهم اختصاص داده ایم.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

برخی از مقالات

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 23
  • امروز: 39
  • دیروز: 328
  • هفته: 2,248
  • ماه: 6,033
  • سال: 22,215