رفع تصرف ۶۷هزار و ۵۰۳ متر‌مربع از اراضی ملی در‌جنوب کرمان

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1068

رفع تصرف ۶۷هزار و ۵۰۳ متر‌مربع از اراضی ملی در‌جنوب کرمان 

سرپرست یگان حفاظت اداره‌‌کل راه و شهرسازی جنوب کرمان اعلام کرد:با حمایت دستگاه قضایی و نیروی انتظامی۷۴ مورد زمین‌خواری به مساحت ۶۷ هزار و۵۰۳ متر‌مربع از دست سودجویان و زمین خواران در جنوب کرمان رفع تصرف شد که ارزش ریالی آن بیش از ۴۱۵ میلیارد ریال است.

او در تشریح روند رفع تصرف انجام شده اظهارداشت:خشی از این رفع تصرف با متراژ ۴۲هزار و ۶۰۰ مترمربع و ارزش ۶۲ میلیارد ریال مربوط به شهرستان کهنوج است وهزار۱۲ متر‌مربع از اراضی تصرف‌‌شده به ارزش ۲۰میلیارد ریال مربوط به شهرستان قلعه گنج است.

کمالی بیان کرد:۲۵۰مترمربع زمین به ارزش تقریبی ۵ میلیارد ریال در شهرستان جیرفت رفع تصرف شده و در شهرستان رودبارجنوب ۹مورد به مساحت ۸ هزار و ۴۰۳ مترمربع به ارزش تقریبی ۳۱۰ میلیارد ریال خلع ید شده است.

او در ادامه گفت:همچنین در شهرستان عنبرآباد یک مورد به مساحت ۲۵۰متر مربع به ارزش یک میلیارد ریال خلع ید شده و در شهرستان منوجان نیز ۵ مورد به مساحت ۴هزار متر مربع رفع تصرف داشتیم که ارزش ریالی آن ۸میلیارد ریال است.

او در پایان گفت:طبق هماهنگی یگان حفاظت اراضی با دستگاه قضایی،برخوردی قاطع و جدی با متصرفین خواهیم داشت و اجازه تصرف اراضی ملی را به سودجویان و زمین‌‌خواران نخواهیم داد.

کمالی گفت:راه اندازی تلفن گویای یگان کمک خوبی برای ما بوده و مردم در این زمینه همکاری داشته و موارد زیادی را گزارش داده اند.شهروندان می‌‌تواننددرصورت مشاهده هرگونه تخلف و زمین‌‌خواری با سامانه تلفن گویای ۴ رقمی ۱۶۵۶ تماس بگیرند و هرگونه دخل و تصرف و یا تعرض و دخالت در اراضی ملی و دولتی را به یگان حفاظت اراضی اعلام کنند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

برخی از مقالات

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 49
  • امروز: 107
  • دیروز: 335
  • هفته: 2,702
  • ماه: 7,948
  • سال: 24,550