برای آسفالت نیازمند کمک فرا شهرداری هستیم

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1099

شهردار کرمان:

برای آسفالت نیازمند کمک فرا شهرداری هستیم

شهردار کرمان با بیان اینکه مشکل زیرساخت آسفالت از مشکلات بنیادین شهر کرمان است گفت: توانمندی مالی شهرداری متناسب با وضعیت زیرساخت‌های شهری نیست.

سعید شعرباف تبریزی با بیان اینکه وضعیت آسفالت شهر کرمان در هیچ جایی مطلوب نیست تصریح کرد: در برخی از جاها حتی وعده‌هایی داده و خودیاری‌هایی از مردم گرفته شده اما هنوز به تعهدات عمل نشده که باید در وضعیت آسفالت شهر کرمان اولویت‌بندی‌هایی انجام شود.

او با اشاره به اینکه مهمترین دغدغه ما در چهار سال پیش رو این است که فضای شهری کرمان را به سمت یک فضای زنده، پر روح و مناسب با طبقات عمومی مردم به ویژه خانواده‌های کرمانی ببریم اظهار داشت: برخی از این اقدامات نیازمند کارهای بلندمدت و میان مدت و البته هزینه‌های وسیع است.

شعرباف با بیان اینکه بسیاری از اقدامات را می‌توان در بازه‌های کوتاه مدت زیر دو سال محقق کرد افزود: بسیاری از درخواست‌هایی که مردم دارند در ارتباط با پارک‌های محله‌ای کوچک و فضاهایی است که بتوان با امنیت دختران و پسران و خانواده‌های آنها در آن تفریح کنند.

شهردار جدید کرمان با اشاره به اینکه آماده سازی فضای بوستان قائم را که یک فضای تفریحی بزرگ برای مردم کرمان است در برنامه داریم گفت: بسیاری از موارد را می‌توان با یک برنامه‌ریزی خوب و با کمک مدیران استانی، فرماندار و استاندار و همه بدنه به سمتی ببریم که رضایت مردم از این چیزی که هست بیشتر شود.وی با بیان اینکه موازی با این اقدامات به سمت سرمایه‌گذاری‌های کلان و پروژه‌های شهری که زیرساخت‌های شهری را متحول خواهد کرد نیز پیش می‌رویم ادامه داد: برخی از محلات شهر کرمان به ویژه در مناطق جنوبی شهر مشکلات حادی دارند که هیچ کس به اندازه نخبگان محلی و فعالان اجتماعی این محلات که سال‌ها آنجا زندگی کرده با گوشت و پوست و خون خود مشکلات را لمس کردند، نمی‌تواند برای ما راه حل و اولویت مشخص کند.

شعرباف با اشاره به اینکه یکی از اشکالات بنیادی ما این بوده که سعی کردیم از بالا به پایین و براساس داده‌های مشاوران در مورد مشکلات این محله‌ها و اولویت‌های آنها تصمیم‌گیری کنیم گفت: در برنامه داریم در بازه کوتاه مدت مشکلاتی را که نیاز به پرداخت هزینه‌های کلان نداشته و با تدبیر کوچک حل می‌شود را حل کنیم.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 23
  • امروز: 233
  • دیروز: 328
  • هفته: 2,442
  • ماه: 6,227
  • سال: 22,409