کسب عنوان برتر محصول فناورانه شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1591

کسب عنوان برتر محصول فناورانه شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان
به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان، حمزه صدیقی مدیر عامل این شرکت گفت: بر اساس رای هیئت داوران کمیته علمی نخستین جشنواره و فن بازار تخصصی صنعت برق ایران، محصول فناورانه دستگاه تهویه مطبوع سرمایشی و گرمایشی با استفاده از مواد تغییر فاز دهنده ارائه شده توسط شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان حائز رتبه برتر و شایسته تقدیر شد.
صدیقی در حاشیه مراسم اختتامیه بیست و سومین نمایشگاه تخصصی صنعت برق و اولین جشنواره فن بازار برق اظهار داشت: این محصول از سوی شرکت سرما آوران داتیس کیان طراحی و از میان ۶۹۵ محصول ارائه شده به دبیرخانه این جشنواره از ۳۰ استان کشور در حوزه بهره وری و مدیریت انرژی حائز رتبه برتر شد.
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان با بیان اینکه ۱۶محصول فناورانه از استان کرمان در این جشنواره و فن بازار تخصصی ارائه شد، بیان کرد: صنعت برق استان کرمان یکی از استان های پیشگام در ارائه محصولات نوآورانه و فن‌آورانه در این جشنواره تخصصی بود.
او تصریح کرد: تمامی محصولات حمایت شده و ارائه شده در این جشنواره، از شرکت های دانش بنیان و شرکت های فن آور فعال استان کرمان هستند.که با حمایت های مادی و معنوی صنعت برق استان کرمان در نخستین جشنواره و فن بازار تخصصی صنعت برق ایران حضور یافتند.
به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان اولین جشنواره و فن بازار تخصصی صنعت برق ایران از ۲۳ لغایت ۲۶ آبان ماه سال جاری در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 21
  • امروز: 21
  • دیروز: 249
  • هفته: 1,678
  • ماه: 7,790
  • سال: 25,531