در سومین جشنواره «رسانه و عدالت» «کاغذ وطن» رتبه نخست گزارش‌نویسی روزنامه‌ها را کسب کرد

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1119

در سومین جشنواره «رسانه و عدالت»

«کاغذ وطن» رتبه نخست گزارش‌نویسی روزنامه‌ها را کسب کرد

سومین جشنواره «رسانه و عدالت» برگزار و منتخابان هیات داوران مشخص شدند. در مراسم اختتامیه این جشنواره که در حسینیه شهدا واقع در گلزار شهدای شهر کرمان برگزار شد روزنامه «کاغذ وطن» در بخش گزارش به مقام نخست دست یافت. در این مراسم که با حضور مسئولان قضایی و اجرایی برگزار شد رییس کل دادگستری پیام رییس قوه قضاییه را خواند.

در متن پیام رئیس قوه قضاییه به سومین جشنواره رسانه و عدالت آمده است: با سلام و درود به روح پرفتوح و نورانی «همه شهدای اسلام و شهدای راه حق و عدل» و با درود ویژه به شهدای قهرمانِ خطه شهید پرور و سلحشور کرمان و به خصوص سردار سرافراز رشید اسلام و ایران اسلامی، شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی که افتخار جهان اسلام و همه آزادی خواهان و عدالت طلبان سراسر گیتی است .

در ادامه این پیام آمده است: سرمایه ی اعتماد مردمی به نهاد عدالت گستر و خدمتگزاران عدالت آفرین، پشتوانه عظیمی است که به برکت انقلاب اسلامی، خون شهدا و رهبری های داهیانه حضرت امام (رضوان الله تعالی علیه) و رهبر معظم انقلاب اسلامی (حفظه الله تعالی)  و کوشش های بزرگان و دلسوزانی همچون شهید بهشتی (رحمت الله علیه)  توانسته قوه قضاییه را به رکنی مردمی و عدالت خواه در نظام اسلامی تبدیل کند و البته باید توجه داشت که این مسیر و این تلاش تا تحقق دستگاه قضائی تراز آرمان ها و اهداف متعالی  انقلاب اسلامی همچنان ادامه دارد.

در این پیام می خوانیم : در دوره «تحول و تعالی» بر آنیم  تا با حرکت هدفمند، صادقانه، کارشناسی و تخصصی زمینه ای را فراهم آوریم که زمینه ارتباط بین رسانه ها و قوه قضاییه، توسعه یافته و این ظرفیت مهم در خدمت اعتلای کشور و انقلاب اسلامی قرار گیرد.

توفیق روزافزون تمامی خدمتگزاران به مردم و نظام اسلامی را  از درگاه ایزد منان مسالت داشته و برای همگان آرزوی سلامت، سعادت و عاقبت بخیری دارم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

برخی از مقالات

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 75
  • امروز: 15
  • دیروز: 157
  • هفته: 1,416
  • ماه: 7,826
  • سال: 25,859