معاون توسعه مدیریت و منابع دامپزشکی استان کرمان: دامپزشکی استان کرمان بر معیشت مردم اثر مستقیم دارد

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1608

معاون توسعه مدیریت و منابع دامپزشکی استان کرمان: دامپزشکی استان کرمان بر معیشت مردم اثر مستقیم دارد
معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل دامپزشکی استان کرمان گفت: دامپزشکی علاوه بر اینکه با سلامت جامعه در ارتباط است، اثر مستقیمی بر معیشت و اقتصاد مردم دارد.
عباس سرحدی در نشست کارگروه توسعه مدیریت این اداره کل، ضمن تشریح وظایف کلی دامپزشکی اظهار کرد: وظایف ما ویژه است؛ چراکه دامپزشکی علاوه بر تأثیر بر سلامت جامعه، اثر مستقیمی بر معیشت و اقتصاد جامعه دارد.
او در ادامه تصریح کرد: این امر موجب می‌شود کار دامپزشکی بسیار حساس و تأثیرگذار شود.
سرحدی با اشاره به اینکه خدمات دامپزشکی جز خدمات غیرحضوری محسوب می‌شود، گفت: همکاران برای ارائه خدمت به ارباب‌رجوع مراجعه می‌کنند و از طرفی تحت هر شرایط مالی و بودجه‌ای باید این کار انجام شود.
او تأکید کرد: هرگونه کوتاهی در انجام وظایف، موجب بروز بیماری‌ها در جمعیت دامی کشور و در نتیجه ضررهای مالی به دامدار و اقتصاد کل جامعه می‌شود.
ندا هاشمی رئیس اداره ارزیابی عملکرد اداره کل دامپزشکی استان نیز در این نشست بیان کرد: دامپزشکی استان کرمان در مبحث شاخص‌های عمومی و اختصاصی اقدامات مؤثری انجام داده است.
او افزود: لازم است مسئولین ادارات در ارائه فرم‌های گزارش عملکرد دقت لازم را داشته باشند تا فعالیت‌های انجام شده این دستگاه به طور کامل و با دقت انعکاس داده شود.
در ادامه این نشست ابراهیمی نماینده سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بیان کرد: در ارزیابی جشنواره شهید رجایی دستگاه‌های اجرایی، تنها اطلاعات بارگذاری شده در سامانه مربوط ارزیابی نمی‌شود.
او ادامه داد: برگزاری جلسات توسعه مدیریت به طور منظم، پاسخگویی به مکاتبات و ارائه اصلاح فرایندها و اصلاح رویه‌ها در طول سال و ارسال اقدامات شاخص انجام شده نیروها نیز مبنای ارزیابی قرار می‌گیرد.
نماینده سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان افزود: از آنجا که بعضی خدمات ماهیت بین دستگاهی و مشترک دارند در جلسات مشترک بین دستگاهی اصلاح رویه‌های زیر خدمات بین دستگاهی باید انجام شود.
ابراهیمی تصریح کرد: در این راستا کارگروه توسعه مدیریت بهترین گزینه برای ارائه عملکرد دستگاه‌های اجرایی در خصوص اصلاح رویه‌ها و چالش‌های شناسایی شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :