بررسی وضعیت اراضی پیشنهادی جهت احداث شهرک جدید درشهرجیرفت در راستای طرح نهضت ملی مسکن

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1185

مدیر کل راه وشهرسازی جنوب کرمان مطرح کرد :

بررسی وضعیت اراضی پیشنهادی جهت احداث شهرک جدید درشهرجیرفت در راستای طرح نهضت ملی مسکن

مدیرکل راه وشهرسازی جنوب کرمان از بررسی وضعیت اراضی پیشنهادی جهت احداث شهرک جدید درشهرجیرفت خبر داد و گفت: این اراضی  پیشنهادی در راستای طرح نهضت ملی مسکن است.

محمد ساردویی در حاشیه جلسه ای که با حضور معاونین ادارات کل منابع طبیعی وآبخیزداری  جنوب کرمان وامور اراضی جنوب کرمان برگزار شد، بیان کرد :طرح نهضت ملی مسکن یکی ازمهمترین برنامه های دولت و وزارت راه و شهرسازی است و وضعیت اراضی پیشنهادی جهت احداث شهرک جدید درشهر جیرفت در راستای طرح نهضت ملی مسکن مورد بررسی قرار گرفت.

 او اظهارداشت : تاکنون درجنوب کرمان بیش از 22هزار نفر ثبت نام کرده اند وعملیات اجرایی آن از زمان طرح اقدام ملی مسکن در این منطقه شرو ع شده است . تاکنون 500 هکتار زمین جهت الحاق به محدوده ی شهر جیرفت شناسایی شده که  متاسفانه تنها 11 هکتار آن مورد تایید نهایی قرار گرفته است.  

وی ادامه داد : مابقی اراضی تابحال مورد تایید نهایی  ادارات مرتبط قرار نگرفته و لذا برای اجرای این طرح تصمیم  به احداث یک شهرک جدید در اطراف شهر جیرفت گرفته شده است.

او افزود : در مابقی شهر های جنوب کرمان اراضی یا مشخص شده و یا در طرحهای جامع در دست اقدام ،اراضی جدید جهت الحاق به محدوده این شهر ها مشخص شده است.

ساردویی بیان کرد : طرح نهضت ملی مسکن بصورت مداوم توسط مقام عالی وزارت راه و شهر سازی و استاندار کرمان مورد رصد و پیگیری قرار میگیرد و خانه دار شدن مردم در سراسر کشور به عنوان دغدغه اصلی مسئولین ارشد کشور در دست اجرا است و یکی از اهداف طرح ،تهیه و پیش بینی زمین برای ادامه طرح در سالهای آتی است که همه سازمانها و ادارات دولتی موظف به همکاری شده اند.

او در پایان گفت : در ادامه جلسه زمینهای اطراف شهر جیرفت جهت احداث شهرک جدید مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد تا  کارگروهی  جهت پیشبرد و تسریع امور تشکیل و موارد مورد نیاز به صورت قانونی توسط این کار گروه پیگیری شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 0
  • امروز: 4
  • دیروز: 92
  • هفته: 1,239
  • ماه: 4,749
  • سال: 17,488