۱۲۰ تشکل و نهاد غیردولتی در رفسنجان وجود دارد

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1223

۱۲۰ تشکل و نهاد غیردولتی در رفسنجان وجود دارد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری رفسنجان با اشاره به وجود ۱۲۰ تشکل و نهاد مردمی غیردولتی در این شهرستان گفت: تعداد کمی از این تشکل ها در زمینه سلامت فعالیت دارند.

مصطفی بخشی در آیین نواختن زنگ سلامت در مدرسه فرزانگان این شهر افزود: مسئولان و مردم در بحران کرونا در حوزه سلامت جامعه فعالیت های چشمگیری انجام دادند به طوری که در حال حاضر مرگ و میر ناشی از این بیماری در کشور تک رقمی شده است.

بخشی بیان کرد: مردم، مسئولان و سمن ها باید در مقابله با ناهنجاری های سلامت در جامعه تلاش و کوشش کنند تا سلامت احیا و تقویت شود.

او گفت: ۱۲۰ سمن در رفسنجان وجود دارد که تعداد کمی از آنها در بخش سلامت جامعه فعالیت دارند که باید در راستای تقویت این سمن ها در حوزه ترویج سلامت در جامعه تلاش شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان نیز در این مراسم با اشاره به اینکه عدالت و تعالی نظام سلامت از اهداف وزارت بهداشت، درمان وآموزش پزشکی است گفت: تعالی خدمات سلامت در گرو عدالت در سلامت است.

وحید محمدی شاهرخی بیان کرد: دغدغه مقام معظم رهبری و تاکیدات ایشان در حوزه عدالت گستری در بخش سلامت و بهداشت و درمان است.

او با توجه به ارزش گذاری که به عدالت در بخش سلامت ایجاد شده اخیرا با انجام گسترده واکسیناسیون علیه کرونا در سراسر ایران جزو موفق ترین کشور هایی هستیم که در مقابله با کرونا خوب عمل کردیم.

محمدی شاهرخی بیان کرد: سلامت جسمی، روحی و روانی بسیار مهم است و در حال حاضر سلامت اجتماعی و سلامت معنوی هم به این سلامت ها اضافه شده است تا جامعه آرامش و سلامتی را احساس کند. محمد شیخ زاده معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش رفسنجان نیز اظهار داشت: اگر سلامت جسم و روان انسان تضمین نشود جامعه به حیات طیبه نمی‌رسد.

او افزود: اگر بخواهیم جامعه در بعد روانی به آرامش خاطر برسد و هیچ کس احساس تبعیض نکند و روان جامعه رنجور نشود باید عدالت را در سراسر جامعه گسترده کرد تا جامعه آرام شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 11
  • امروز: 116
  • دیروز: 271
  • هفته: 2,351
  • ماه: 7,504
  • سال: 24,988