روزانه بیش از ۳۰ تن مرغ در رفسنجان توزیع می‌شود

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1228

روزانه بیش از ۳۰ تن مرغ در رفسنجان توزیع می‌شود

سرپرست فرمانداری رفسنجان گفت:روزانه بیش از ۳۰ تن مرغ در بیش از ۱۰۰ مرکز عرضه فراورده‌های خام دامی در این شهرستان توزیع می‌شود و کمبودی از این نظر در رفسنجان وجود ندارد.

رضا مشکی در بازدید از فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفسنجان و روند توزیع کالاهای اساسی افزود:پایش و بازرسی فروشگاه های عرضه مواد غذایی در رفسنجان در راستای ساماندهی و هدفمندی یارانه ها انجام شد.

او هدف از بازرسی از بازار را تامین کمبودهای احتمالی عنوان و تصریح کرد:کالاهای موجودی برخی از فروشگاه ها و انبارهای مواد غذایی در رفسنجان خوب بود و دسترسی برای عموم فراهم شده است.

مشکی در مورد توزیع مرغ نیز گفت:روزانه بیش از ۳۰ تن مرغ در فروشگاه‌های رفسنجان توزیع می‌شود که با توجه به اینکه رفسنجان یکی از قطب‌های تولیدی مرغ در سطح استان کرمان است در توزیع مرغ در این شهرستان نگرانی وجود ندارد.

او با اشاره به اینکه موجودی کالاهای اساسی در شهرستان رفسنجان مطلوب ارزیابی می‌شود بیان‌کرد:در زمینه روغن نیز کمبودی در استان‌کرمان وجود ندارد و اگر در فروشگاهی در شهرستان‌ها کمبود وجود داشته باشد می‌تواند از طریق مرکز استان کرمان تأمین شود.

ماهانه ۶۰۰ هزار تا یک میلیون قطعه جوجه ریزی در رفسنجان انجام می شود

رییس جهاد کشاورزی رفسنجان نیز در این بازدید گفت: ۱۵۰ واحد پرورش مرغ گوشتی در رفسنجان فعال است که ماهانه بین ۶۰۰ هزار تا یک میلیون قطعه جوجه ریزی در آن ها انجام می شود.

عباس حاج‌عبدالهی تصریح کرد:۲کشتارگاه در این شهرستان وجود دارد که روزانه بیش از ۵۰ تن گوشت مرغ را به بازار عرضه می کنند.

او ادامه داد:حدود ۳۰ تن از این مرغ به۱۰۰مرکز عرضه مرغ و ماهی در رفسنجان توزیع و مازاد این تولید به خارج از این شهرستان ارسال می شود.

حاج عبدالهی بیان کرد:روزانه در هشت واحد پرورش مرغ تخمی در رفسنجان بیش از ۱۳ تن تخم مرغ تولید و روانه بازار می شود.

او اظهار‌کرد:در حال حاضر با اجرای ساماندهی طرح هدفمندی یارانه‌ها،مرغ گرم در رفسنجان هر کیلو ۵۹ هزار تومان و مرغ منجمد کیلویی ۴۵ هزار تومان عرضه می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 35
  • امروز: 261
  • دیروز: 328
  • هفته: 2,470
  • ماه: 6,255
  • سال: 22,437