پویش جشنواره گل محمدی لاله‌زار کرمان شکوفه داد

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره

پویش جشنواره گل محمدی لاله‌زار کرمان شکوفه داد

به گزارش ایرنا جشنواره گل محمدی بخش لاله‌زار که از قطب های مهم گل محمدی در استان و کشور به شمار می رود از سال ۹۸ به دلیل شیوع کرونا برگزار نشده بود تا اینکه امسال باتوجه به فروکش کردن کرونا مطالبات نیز برای برگزاری بالا گرفت اما مسئولان همچنان می گفتند که تصمیمی گرفته نشده و معلوم نیست بتوان در مدت زمان کوتاه زیرساخت های برگزاری آن را فراهم کرد.

در همین زمینه دوم خردادماه جاری خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) کرمان در گزارشی با تیتر جشنواره گل محمدی لاله‌زار، چشم‌انتظار تصمیم مدیران به این موضوع پرداخت و نقطه نظرات متولیان را هم آورد.

امروز صبح خبر رسید که درخواست ها برای برگزاری این جشنواره به ثمر نشسته و قرار شده هرکدام از دستگاه های اجریی شهرستان همچون سال‌های گذشته، کمیته های تخصصی جشنواره گل را تشکیل دهند.

جشنواره گل محمدی که از سال ۱۳۸۲ در بخش لاله‌زار شهرستان بردسیر – از مناطق خوش آب و هوا و گردشگری استان کرمان- برگزار می شده، امسال نیز با وجود فروکش کردن شیوع کرونا در حالت بلاتکلیفی قرار داشت که صبح امروز شنبه نخستین نشست هماهنگی برگزاری جشنواره گل محمدی با حضور نماینده مردم بردسیر و سیرجان در مجلس و سایر مسئولان شهرستان تشکیل و مقرر شد هر کدام از دستگاه های اجرایی همچون سال‌های گذشته، کمیته های تخصصی جشنواره گل را تشکیل دهند.

برگزاری جشنواره گل محمدی بردسیر درخواست اهالی محلی، کشاورزان، چهره های فرهنگی و فعالان اجتماعی و رسانه ای بردسیر است و برپایی پویش یکی از اقدامات این افراد برای رسیدن به شرایط برگزاری این جشنواره بود که با کمک خبرگزاری جمهوری اسلامی به نتیجه رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 6
  • امروز: 35
  • دیروز: 166
  • هفته: 1,269
  • ماه: 4,517
  • سال: 35,961