نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی: انتقال آب به زرند به اعتبار زیادی نیاز دارد

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1241

نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی: انتقال آب به زرند به اعتبار زیادی نیاز دارد

نماینده مردم زرند و کوهبنان گفت: با وزرای مختلف کشور پیگیری‌های لازم برای رفع مشکل آب انجام شده است اما انتقال آب هم اعتبار زیادی لازم دارد.  مسائل و مشکلات شهر زرند با حضور نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی، سرپرست فرمانداری زرند، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر زرند مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه خشکسالی‌های مداوم باعث شده است که ذخایر زیرزمینی منطقه به حداقل برسد و باید برای حل این مشکل بزرگ تدابیری اندیشیده شود گفت:انتقال آب به زرند اساسی‌ترین راه حل برای برطرف کردن این مشکل می‌باشد.

او می گوید:با وزرای مختلف کشور پیگیری‌های لازم برای رفع این مشکل انجام و نظر موافق وزرای کشور جلب شده است. اما انتقال آب خلیج فارس هم اعتبار قابل توجهی لازم دارد و هم زمان بر است.

به گفته‌ شریعتی برای کوتاه مدت و رفع معضل بی آبی که هم اکنون شاهد هستیم، مجموعه آب و فاضلاب شهرستان اقدامات قابل توجهی را انجام داده است و مشکلات به زودی کمتر خواهند شد.

او با بیان اینکه نقش فولاد در حل مشکلات منطقه چیست، گفت: کارخانجات در شهر‌های دیگر در خصوص حل مسائل و مشکلات شهری احساس مسئولیت دارند، اما این احساس مسئولیت در کارخانه فولاد زرند دیده نمی‌شود.

نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه سهم مجموعه فولاد در آبادانی منطقه باید مشخص شود می‌گوید باید نشستی با مسئولین فولاد داشته باشیم و مصوبات جلسه به شورای تامین، قوه قضاییه و کمیسیون‌های تاثیرگذار مجلس راه پیدا کند و یک تعیین تکلیف قطعی حاصل شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 8
  • امروز: 136
  • دیروز: 240
  • هفته: 2,046
  • ماه: 7,684
  • سال: 25,248