مرکز ناباروری در جنوب کرمان راه‌اندازی می‌شود

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1242

مرکز ناباروری در جنوب کرمان راه‌اندازی می‌شود

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جیرفت از راه اندازی مرکز ناباروری در جنوب کرمان خبر داد و گفت: مجوز لازم برای این مرکز گرفته شده و در آینده نزدیک شاهد خبرهای خوبی برای زوج های نابارور خواهیم بود. 

علی اصغر خیرخواه در حاشیه برگزاری جلسه هم اندیشی پیرامون راهکارهای حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در جیرفت گفت: مشکلاتی که ناشی از کاهش نرخ باروری و همین طور فرزندآوری و پیری جمعیت وجود دارد در حوزه جنوب کرمان هم مثل کل کشور درگیر این مسئله هستیم.

او افزود: مطابق با صیانت ها در بحث برنامه قرارگاه جوانی جمعیت در دانشگاه علوم پزشکی جیرفت هم تشکیل شده است و همه مدیران به صورت اجرایی خیلی از فرامین این برنامه را در دستور کار قرار می دهند.

خیرخواه با اشاره به اقدامات انجام شده در بحث حمایت از خانواده جوانی جمعیت تصریح کرد: در حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت نوید خوبی که برای مردم منطقه داریم اینکه در آینده نزدیک مرکز ناباروری جنوب استان که مجوز آن هم گرفته شده است راه اندازی و افتتاح خواهد شد تا معضلی که مردم منطقه به دلیل مشکل ناشی از ناباروری مجبور هستند به مرکز استان و یا سایر استان ها مراجعه کنند برطرف شود. 

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جیرفت با اشاره به انجام زایمان های بدون درد که در بیمارستان های بزرگ منطقه آموزش آنها در حال انجام و برگزاری است، گفت: از دیگر برنامه ها در زمینه راه اندازی این قرارگاه راه اندازی مهد کودک برای فرزندان زنان شاغل در واحدهای مختلف و سایر موارد که می تواند، کمک کند به بحث جوانی جمعیت باشد در دستور کار قرار دارد که به زودی عملیاتی خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 7
  • امروز: 2
  • دیروز: 240
  • هفته: 1,912
  • ماه: 7,550
  • سال: 25,114