کلنگ عملیات اجرایی بهسازی پارک شهید دلیری جیرفت به زمین زده شد

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1242

کلنگ عملیات اجرایی بهسازی پارک شهید دلیری جیرفت به زمین زده شد

عملیات اجرایی طرح بهسازی پارک شهید دلیری جیرفت با حضور معاون وزیر و دبیر ستاد ملی بازآفرینی شهری پایدار ، نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان و جمعی از مسئولان محلی آغاز شد.

مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان دوشنبه شب در حاشیه این آئین گفت: طرح بهسازی پارک شهید دلیری طی یک تفاهم نامه با شهرداری جیرفت برنامه ریزی و امروز شاهد کلنگ زنی این طرح هستیم.

محمد ساردویی افزود: مبلغ اعتبار این طرح توسط پیمانکار ۶۴۵ میلیون تومان بوده که این اداره کل ۵۰۰ میلیون تومان از اعتبار این طرح را پرداخت می کند.

وی به تشریح طرح بهسازی پارک شهید دلیری جیرفت اشاره کرد و گفت: این طرح شامل بهسازی سه هزار متر بوده که طبق برآورد پیمانکار در هفته دولت به بهره برداری می رسد.

 محمد آیین،معاون وزیر و دبیر ستاد ملی بازآفرینی شهری پایدار در سفر یک روزه از محدوده پل اول هلیل رود نیز بازدید کرد در این بازدید، نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی و شهردار جیرفت خواستار کمک اعتباری برای ایجاد پل سوم هلیل رود شدند.

ذبیح الله اعظمی نماینده مجلس در این بازدید ایجاد پل سوم هلیل را یکی از ضروریات زیرساختی حوزه راه و حمل و نقل دانست و خواستار تخصیص اعتبار مالی به این طرح شد.

محمد ساردویی مدیرکل راه و شهرسازی جنوب استان کرمان هم در این بازدید برآورد ساخت این پل را ۱۵۰ میلیارد تومان اعلام کرد.

محمود معناصری شهردار جیرفت هم در این بازدید گفت: رودخانه هلیل رود معروف به دیوانه رود بوده لذا این رودخانه یکی از خطرناک ترین رودهای جنوب کشور است که نیازمند توجه ویژه است. معاون وزیر و دبیر ستاد ملی بازآفرینی شهری پایدار در ادامه سفر یکروزه خود به جنوب کرمان از بازار شهر جیرفت، یک طرح بازآفرینی و مناطق فرسوده شهرستان جیرفت و از بافت قدیم شهرستان عنبرآباد بازدید و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات بافت فرسوده این منطقه قرار گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :