امام جمعه کرمان: آبیاری با روش‌های نوین در استان کرمان مورد تاکید است

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره

امام جمعه کرمان: آبیاری با روش‌های نوین در استان کرمان مورد تاکید است

امام جمعه کرمان با اشاره به اینکه امروز کشاورزی بدون دانش روز قابل توجیه نیست گفت: آبیاری با روش‌های نوین در استان کرمان مورد تاکید است.

بحجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی با تبریک فرارسیدن هفته جهاد کشاورزی اظهار داشت:استان کرمان یک استان کشاورزی و باغداری است و به‌عنوان یک قطب در کشور محسوب می‌شود.

او با بیان اینکه خشکسالی سال‌های اخیر باعث خشک شدن برخی باغات و مزارع استان کرمان شده است گفت: با این وجود همچنان کشاورزی در استان به‌عنوان یک مسئله اساسی است.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان با اشاره به اینکه کمبود آب در استان کرمان یک بحران است و در این شرایط باید از منابع آبی موجود استفاده بهینه کرد، افزود: آبیاری با روش‌های نوین در استان کرمان مورد تاکید است.

او با بیان اینکه از ظرفیت نخبگان و چهره‌های دانشگاهی برای کشاورزی با علم روز باید بهره‌گیری کرد، ادامه داد: مدیریت آب و خاک در استان کرمان یک اصل است که باید مورد توجه وزارت جهاد کشاورزی باشد.

علیدادی‌سلیمانی با اشاره به اینکه امروز کشاورزی بدون دانش روز قابل توجیه نیست گفت: اینکه هنوز محصول کشاورزی بر روی دست کشاورز در استان کرمان بماند یک ضعف است و باید مدیریت شود تا از هدررفت منابع جلوگیری کرد.

او با بیان اینکه جهاد کشاورزی مسئولیت بسیار سنگینی در تامین مواد غذایی مردم به عهده داشته و البته ارزش معنوی بالایی هم دارد، افزود: دولت آقای رئیسی آمده تا مشکلات کشور را تا جایی که امکان دارد برطرف کند و همه باید در این زمینه کمک کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 24
  • امروز: 164
  • دیروز: 158
  • هفته: 2,589
  • ماه: 7,373
  • سال: 24,765