فرماندار کرمان: نهادهای متولی از ساخت و سازهای غیرمجاز پیشگیری کنند

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره

فرماندار کرمان: نهادهای متولی از ساخت و سازهای غیرمجاز پیشگیری کنند

فرماندار کرمان گفت: ساخت‌و‌سازهای غیرمجاز زمینه‌ساز حوادث غیرمترقبه و معضلات اجتماعی و امنیتی است و نهادهای متولی با نظارت سختگیرانه از وقوع آن پیشگیری کنند.

علی بابایی در جلسه بررسی مسائل و مشکلات روستای شرف‌آباد کرمان،با بیان اینکه اهمیت این روستا به‌دلیل جمعیت قابل ملاحظه و نداشتن فاصله فیزیکی تا شهر کرمان بر کسی پوشیده نیست،‌اظهار داشت:مردم این روستا حق مطالبه‌گری دارند و مسئولین باید تمام تلاش خود را جهت جلب رضایت این مردم شریف انجام دهند.

او خواستار هماهنگی،همکاری و تعامل‌سازنده دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان با بخشداران و دهیاران در جهت ارائه خدمات بهتر برای مردم شد،‌گفت:با توجه به تردد بالای جاده شرف‌آباد،‌روکش آسفالت آن در اولویت بودجه امسال قرار گرفته است.

فرماندار کرمان‌گفت:باید با نظارت سفت و سخت نهادهای متولی و همکاری نیروی‌انتظامی از وقوع آن پیشگیری کرد.

او با اشاره به اینکه ساخت‌و‌سازها و انشعابات غیرمجاز مانع خدمت‌رسانی به مردمی است که به صورت قانونی مجوزات لازم را دریافت کرده‌اند،افزود:پرونده‌های کمیسیون ماده ۹۹ باید با فوریت و قاطعیت بررسی شود.

بابایی افزود: با توجه به جمعیت بالای جوانان و نوجوانان روستای شرف‌آباد،‌اداره ورزش و جوانان با همکاری دهیاری اقدامات لازم را برای در اختیار گذاشتن سالن ورزشی روستا به جوانان منطقه انجام دهد.

او با بیان اینکه در مدیریت مسائل باید تحلیل کل‌نگر داشته و از عملکرد جزیره‌ای پرهیز کنیم،گفت: شرف‌آباد امروز جزئی چسبیده به شهر کرمان است که مسائل آن باید همسو با طراحی شهری کرمان برنامه‌ریزی و اجرا شود و حل مشکلات آب و فاضلاب، برق و… نیز باید بر همین اساس در دستور کار قرار گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

برخی از مقالات

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 142
  • امروز: 89
  • دیروز: 137
  • هفته: 1,469
  • ماه: 7,868
  • سال: 26,070