مدیرکل راه و شهرسازی کرمان: پروژه مسکن مددجویان بهزیستی کرمان پس از ۱۰ سال وقفه فعال شد

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1270

مدیرکل راه و شهرسازی کرمان: پروژه مسکن مددجویان بهزیستی کرمان پس از ۱۰ سال وقفه فعال شد

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان با اشاره تبعات اجتماعی حاصل از توقف پروژه بیلوکارا مربوط به مددجویان بهزیستی گفت: عملیات اجرایی این پروژه پس از نزدیک به ۱۰ سال وقفه به‌صورت مجدد آغاز شد.

به گزارش روز شنبه ایرنا از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان، علی حاجی زاده در بازدید از پروژه‌های مسکن مهر شهرستان کرمان افزود: همچنین از پروژه سه جانبه بیلو کارا مددجویان بهزیستی این شهرستان بازدید شد که عملیات اجرایی این طرح ۱۰ سال بر زمین مانده بود. او اظهار داشت: عملیات اجرایی این پروژه از امروز شنبه پس از ۱۰ سال وقفه آغاز شد و فرایند تکمیل این طرح به صورت مجدد شروع به کار کرد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان در ادامه افزود: پروژه بیلوکارا با تزریق نقدینگی و کمک‌های سازمان ملی زمین و مسکن، استانداری کرمان و سازمان بهزیستی اکنون فعال شده است.

او ادامه داد: همچنین پیمانکار پروژه نسبت به تجهیز دوباره کارگاه و آغاز عملیات اجرایی ملتزم شده و کارگاه نیز فعال شده است. حاجی‌زاده با اشاره به توجه ویژه دولت سیزدهم به طرح‌های نیمه تمام تاکید کرد: آغاز به کار پروژه بیلو کارا خبر مسرت بخشی است که موجب شادمانی مددجویان این نهاد شد.

او ابراز داشت: این پروژه با ۱۹۲ واحد و پیشرفت فیزیکی ۳۰  درصد به دلیل نداشتن اعتبار کافی در عرصه نقدینگی و تامین نشدن سهم آورده از سوی متقاضیان تعطیل شده بود که با پیشنهاد اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان و دستور صریح وزیر راه و شهرسازی و پیگیری‌های استانداری نقدینگی لازم برای تجهیز و آغاز به کار کارگاه احصاء شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان تاکید کرد: آغاز به کار این پروژه در طرح مسکن موجب خرسندی مددجویانی شد که تا کنون با پیگیری‌های مکرر نتوانسته بودند برای حل مشکل خود قدمی بردارند لذا این طرح با مساعدت و پیگیری مدیران پروژه در مدت ۲۴ ماه به بهره برداری خواهد رسید. او به توصیه‌های معاونت مسکن و شهرسازی نیز اشاره کرد و گفت: بر اساس توصیه معاون وزیر، اولویت واگذاری برای کسانی عنوان شده که نسبت به سهم آورده خود در اسرع وقت اقدام کنند و از مدیران بهزیستی خواست تا نسبت به ساماندهی و اولویت بندی متقاضیان در رتبه بندی در زمان تحویل واحدهای مسکونی اقدام کنند.

مسکن مهر کرمان وارد فاز تجاری‌ سازی شد

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان با همراهی محمدمهدی بلوردی عضو هیات مدیره سازمان ملی زمین و مسکن همچنین از پروژه مجتمع تجاری -سایت مسکن مهر- واقع در شهرک مطهری کرمان بازدید کرد . حاجی زاده در این بازدید گفت: این پروژه تجاری در راستای ارائه خدمات روبنایی برای متقاضیان مسکن مهر ساکن این منطقه اجرایی شده است. او یادآور شد: نزدیک به ۳۰ هزار نفر در پروژه‌های مسکن مهر شهر کرمان در محدوده شهرک مطهری ساماندهی شده اند و پروژه یاد شده نیز در همین محدوده احداث خواهد شد.

حاجی‌زاده اذعان کرد: هدف از احداث این مجموعه تجاری،  تسهیل و دسترسی مناسب مردم ساکن در مجموعه مسکونی مهر واقع در شهرک مطهری به واحدها و مجتمع‌های تجاری بوده است.

او تاکید کرد: این پروژه تجاری با متراژ ۱۷ هزار و ۴۰۱ متر اجرایی می شود که دارای ۶ هزار و ۷۰۰ متر زیر زمین و تعداد ۱۹۵ عدد پارکینگ مسقف است. 

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان ادامه داد: تعداد واحدهای تجاری مستقر در طبقه همکف ۲۸ عدد و برای طبقه اول ۱۲ واحد طراحی شده که شامل سالن بازی کودک و سالن بازی بزرگسال، رستوران و کافی شاپ است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 71
  • امروز: 2
  • دیروز: 158
  • هفته: 2,427
  • ماه: 7,211
  • سال: 24,603