اکبر مختاری رئیس کل دادگاه‌های کرمان شد

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1284

اکبر مختاری رئیس کل دادگاه‌های کرمان شد

حجت‌الاسلام ابراهیم حمیدی در آیین تکریم و معارفه روسای سابق محاکم عمومی و انقلاب کرمان اظهار داشت: دادسرای انتظامی قضات هر ساله براساس شاخص‌های بسیار دقیق عملکرد قضات در کشور را بررسی می‌کند و ۷۰ درصد قضات استان کرمان توانسته‌اند این شاخص‌ها را محقق کنند. او بیان کرد: احقاق حقوق مردم در عمل یکی از سخت‌ترین کارهایی است که بشر در دنیا باید انجام دهد و رسیدن به واقعیت در پرونده‌ها کار بسیار مهمی است.

حمیدی با اشاره به معرفی حجت‌الاسلام ابراهیمی، رئیس کل سابق محاکم عمومی و انقلاب کرمان به‌عنوان معاون قضایی دادگستری کل استان کرمان، اظهارداشت: در کارهای مدیریتی دادگستری از دانش و تجربیات وی استفاده می‌کنیم.

او به انتخاب مختاری به‌عنوان رئیس کل محاکم عمومی و انقلاب کرمان نیز اشاره و بیان کرد: وی نیز فردی بسیار پرتلاش، خوشنام، انقلابی و ولایی است و دانش قضایی و تجربه قضایی بسیار خوبی داشته است. معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری کل استان کرمان نیز با اشاره به انتخاب سه مدیر نمونه کشوری از دستگاه قضایی استان بیان کرد: امسال بیش از ۷۰ درصد قضات کرمان مشمول طرح ارزشیابی شدند که حدود ۱۸۰ قاضی را شامل می‌شود در طرح نظارت و پایش نمرات ارزشیابی خوب و خیلی خوب دریافت کرده‌اند و از سوی دادستان انتظامی قضات مورد تشویق قرار گرفته‌اند. در این آیین ضمن تکریم از خدمات حجت‌الاسلام محمدامیر ابراهیمی، رئیس کل سابق دادگاه‌های عمومی و انقلاب کرمان، اکبر مختاری به‌عنوان رئیس کل جدید دادگاه های عمومی و انقلاب کرمان معرفی شد. همچنین از حسین رمضانی‌زاده به‌عنوان قاضی نمونه کشوری از استان کرمان و مهدی بخشی معاون فناوری اطلاعات و برنامه‌ریزی دادگستری استان به‌عنوان مدیر برتر در قوه قضاییه، سید مجتبی حسینی مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان کرمان به‌عنوان مدیر برتر در قوه قضاییه و نیز از سه نفر از کارکنان اداری نمونه کشوری و همچنین از تعدادی از قضات استان کرمان که حائز شاخص‌های برتر دادسرای عالی قضات شدند تقدیر شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 16
  • امروز: 13
  • دیروز: 240
  • هفته: 1,923
  • ماه: 7,561
  • سال: 25,125