۷۰۰ هکتار به مساحت شهرک‌های صنعتی کرمان اضافه می‌شود

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1294

۷۰۰ هکتار به مساحت شهرک‌های صنعتی کرمان اضافه می‌شود

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی : امسال ۷۰۰ هکتار زمین جدید در استان کرمان به نواحی و شرکت‌های صنعتی اضافه می‌شود.

به گزارش روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی کرمان، علی رسولیان در جریان سفر استانی دولت به کرمان با استقبال مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کرمان وارد این استان شد. او افزود: طی سفر رییس جمهور به کرمان در حوزه زیرساخت‌ها، صنعت و معدن و تجارت تسهیلات مشخصی برای بنگاه‌های صنعتی مصوب شده است که اعلام خواهد شد.

او با اشاره به اینکه یکی از مصوبات برای تامین مالی بنگاه‌ها موضوع مربوط به پست‌های برق است ادامه داد: برای بحث تصفیه‌خانه‌ها بخصوص بازچرخانی آب و مشکلات تامین آب مبالغی تخصیص پیدا خواهد کرد تا این موارد را تکمیل و برای تامین آب بتوانیم از آن استفاده کنیم. 

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به اینکه یکی از ظرفیت‌های خوبی که در استان کرمان وجود دارد بحث انرژی خورشیدی و ظرفیت تولید برق از این انرژی است، خاطرنشان کرد: در دولت مصوب شد سازمان شهرک‌های صنعتی پنج شهرک جدید انرژی خورشیدی را در این استان ایجاد کند.

رسولیان با اشاره به اینکه شهرک‌های فناوری خوبی در استان وجود دارد و تاکنون ۲ هزار و ۸۳ واحد به بهره‌برداری رسیده، افزود: رییس جمهور در همه‌ سفرهای استانی از واحدهای تولیدی بازدید و جلساتی نیز با فعالان اقتصادی برگزار می‌کند.

او ادامه داد: رویکرد جدید دولت بحث حضور وزیران و نمایندگان در استان‌ها و پاسخگویی مستقیم به مطالبات مردم است تا بتوانیم در استان‌ها موانع و مشکلاتی که وجود دارد و مردم مطرح می‌کنند را حل کنیم.

او تصریح کرد: بحث تامین زیرساخت‌های مربوط به شهرک‌های صنعتی و واگذاری زمین از موضوعاتی است که با توجه به تقاضای بالای سرمایه‌گذاری در استان نیاز است که زیرساخت‌ها را برای این مهم در استان با سرعت بیشتری تامین و موانع و مشکلات را برای مردم حل کنیم.   

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی خاطرنشان کرد: در میزگردها با همراهی حسین میجانی مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی کرمان موضوعات مختلفی از جمله مسائل مربوط به تامین مالی برای بنگاه‌های کوچک و بزرگ، تامین آب و برق این بنگاه‌ها بررسی شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

برخی از مقالات

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 0
  • امروز: 58
  • دیروز: 790
  • هفته: 1,268
  • ماه: 4,864
  • سال: 17,450