۵ طرح راهداری در جنوب کرمان بهره‌برداری شد

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1055

۵ طرح راهداری در جنوب کرمان بهره‌برداری شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان از بهره‌برداری پنج طرح راهداری در شهرستان‌های جنوب این استان طی هفته دولت خبر داد.

 مسعود جمیلی به آسفالت راه روستایی محور فاریاب -ارزوئیه اشاره کرد و طول این محور را ۶ کیلومتر با اعتبار چهار میلیارد تومان برشمرد.

او تصریح‌کرد:آسفالت محور فاریاب-ارزوئیه سبب بهره مندی بیش از ۱۵ روستا با جمعیت یکهزار و ۵۰۰ خانوار از راه آسفالت شده است.

جمیلی ادامه‌داد:احداث بنا و زیرسازی این مسیر نیز در ۱۳ کیلومتر انجام شده است و تا پایان سال آسفالت می‌شود.

مدیر کل راهداری و حمل و‌نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان از زیر بار ترافیکی قرار‌گرفتن ۶ و نیم کیلومتر از محور روستایی کهن چراغ در شهرستان رودبار‌جنوب خبر‌داد و گفت: برای احداث و آسفالت این محور روستایی هفت میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار هزینه شد.

او افزود:با افتتاح این طرح۳۱۵خانوار این منطقه از راه آسفالته بهره‌مند شدند.جمیلی به آسفالت بلوار ورودی شهرهای رودبار و زهکلوت به طول ۶ کیلومتر اشاره‌کرد و اعتبار این طرح‌ها را هفت میلیارد و ۲۰۰ میلیون و تومان اعلام کرد.او در ادامه به طرح آسفالت راه روستایی کلجک به نرگسان در بخش جبالبارز جنوبی عنبرآباد اشاره‌کرد و طول این محور را سه کیلومتر برشمرد.به گفته جمیلی این طرح با اعتبار سه میلیارد و ۲۰۰میلیون تومان از محل اعتبارات سازمان راهداری اجرا شد.

مدیر کل راهداری و حمل و‌نقل جاده ای جنوب کرمان ادامه داد: با افتتاح این طرح بیش از ۳۰۰خانوار از مزایای این طرح بهره مند شدند.

او همچنین از بهره‌برداری ۱۲ کیلومتر آسفالت راه روستایی شهرستان عنبرآباد در هفته دولت خبر داد و اعتبار این طرح ها را ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعلام کرد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

برخی از مقالات

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 38
  • امروز: 68
  • دیروز: 177
  • هفته: 1,647
  • ماه: 7,901
  • سال: 25,755