صنعت برق به صیانت از شبکه و تجهیزات نیازمند است

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1299

صنعت برق به صیانت از شبکه و تجهیزات نیازمند است

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شمال کرمان گفت: صنعت برق نیازمند صیانت از شبکه و تجهیزات خود می باشد و دستگاه قضایی حامی این مجموعه است.

محمد سلیمانی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان در دیدار با رئیس دادگاه‌های عمومی و انقلاب کرمان اظهار داشت: وجود دستگاه قضائی و سایه قانون بر سر یک جامعه، ایجاد امنیت و آرامش خاطر می‌کند.

به گفته او، وجود دستگاه قضایی و سایه قانون بر سر یک جامعه، ایجاد امنیت و آرامش خاطر می‌کند و در سایه حاکمیت قانون همه بخش‌های جامعه مسیر صحیح خود را ادامه می‌دهند.

سلیمانی با اشاره به اینکه وظیفه تامین برق پایدار مشترکان برعهده صنعت برق به عنوان یک عنصر زیرساختی می باشد توضیح داد:صنعت برق، نیازمند صیانت از شبکه و تاسیسات و تجهیزات خود است که در این راستا دستگاه قضا همواره حامی این مجموعه بوده است.

او همچنین انشعاب‌های غیر مجاز و وجود رمز ارز‌های غیرقانونی در سطح استان را از جمله چالش‌ها و معضل‌های شرکت‌های توزیع برق استان دانست و خواستار برخورد قانونی دستگاه قضایی با این موضوع شد.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق شمال استان در ادامه به سرقت سیم و تجهیزات برق و همچنین بحث واگذاری انشعاب‌های غیر دایم برای متقاضیان برق اشاره و از حمایت‌ها و پیگیری‌های دادگستری استان در این خصوص قدردانی کرد.

مختاری رئیس دادگاه‌های عمومی و انقلاب کرمان در این دیدار با تقدیر از خدمات رسانی صنعت برق استان تصریح کرد: برخورد با متصرفان غیرقانونی زمین، آب و برق در اولویت دستگاه قضا قرار دارد و این موارد به صورت مستمر در شورای حفظ حقوق بیت المال رصد و پیگیری می‌شوند.

او خاطرنشان‌کرد: در تمامی حوزه‌های قضایی شعبات تخصصی رسیدگی در مواردی که با تضییع حقوق بیت المال مواجهه شویم جهت اجرای سریع و موثر قانون تعیین شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 46
  • امروز: 11
  • دیروز: 218
  • هفته: 1,292
  • ماه: 7,782
  • سال: 26,404