مدیرکل صمت جنوب کرمان مطرح کرد. شرکت ملی صنایع مس ایران، پتانسیل تحول اقتصادی رودبار‌جنوب را دارد

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1370

مدیرکل صمت جنوب کرمان مطرح کرد. شرکت ملی صنایع مس ایران، پتانسیل تحول اقتصادی رودبار‌جنوب را دارد

با حضور مدیرکل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان، مدیران شرکت ملی صنایع مس ایران، نماینده استاندار در جنوب کرمان، نماینده مردم پنج شهرستان جنوبی استان در مجلس شورای اسلامی، نماینده معین اقتصادی و فرمانداران شهرستان‌های قلعه گنج و رودبار جنوب معین اقتصادی شهرستان رودبار جنوب معرفی شد.

مسلم مروجی‌فرد افزود: یکی از برنامه‌های مهم دولت آیت‌الله رئیسی محرومیت‌زدایی از مناطق محروم است، لذا اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان سعی می‌کند با برنامه ریزی هدفمند از توانایی‌های شرکت‌های بزرگ صنعتی و معدنی نظیر شرکت ملی صنایع مس ایران برای تحقق این هدف استفاده نماید.

او گفت: با توجه به شرایط و موقعیت شهرستان رودبار جنوب و با رایزنی‌های متعدد انجام شده با مدیران شرکت ملی صنایع مس ایران این شرکت بزرگ و ملی به عنوان معین اقتصادی این شهرستان تعیین و معرفی شد.

مروجی‌فرد در این جلسه با معرفی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های شهرستان رودبار جنوب، بیان داشت: شرکت ملی صنایع مس ایران می‌تواند با استفاده از پتانسیل‌های موجود در این شهرستان تحول اقتصادی ایجاد نماید.

در این نشست مسلم مروجی‌فرد با اشاره به اهمیت اقدامات جهادی در شهرستان رودبارجنوب و بیان اینکه سرمایه گذاری در شهرستان‌های قلعه گنج و رودبار جنوب توجیه اقتصادی دارد، گفت:  شرکت ملی صنایع مس از معتبرترین شرکت‌های کشور است که می‌تواند با استفاده از پتانسیل‌های موجود، در شهرستان‌های قلعه گنج و رودبار جنوب تحول اقتصادی ایجاد نماید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

برخی از مقالات

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 26
  • امروز: 28
  • دیروز: 240
  • هفته: 1,938
  • ماه: 7,576
  • سال: 25,140